Ga naar inhoud


Pictogrammen op bureaublad steeds anders


biljartbal
Ga naar oplossing Opgelost door winwiz,

Aanbevolen berichten

Mijn zoon heeft een game laptop HP Pavilion  i7,  GeForce  GTX 950M en een intel 530 vgakaart.

Met Windows 10 64bit erop.

Als hij alle bureau pictogrammen netjes op het  bureaublad heeft in gedeeld.
En hij speelt een game, dan zodra hij de game afsluit en terug gaat naar zijn bureaublad staan alle bureau pictogrammen links op zijn bureaublad.
De laptop heeft 2 vga kaarten met de nieuwste drivers ,de ene is de standaard vga kaart een intel 530 en de andere een geforce gtx 950m kaart

Het lijkt net of de laptop niet onthoud waar de pictogrammen moeten staan bij een resolutie van 1920x1080.

Op het moment van starten game schakelt de laptop over van de intel vga kaart naar de geforce 950m kaart.
En na het gamen schakelt de laptop weer terug naar de intel kaart.
Ik weet niet waar ik het 123 moet gaan zoeken.





 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Oplossing

Het is goed gebruik om eigen vragen in een nieuw topic te zetten. Dit verhoogt de kans op een antwoord en houdt het forum overzichtelijk. Voor deze keer heb ik jouw vraag apart gezet.

 

 

Om op je vraag terug te komen:

 

Op het bureaublad rechtermuisknop   staat Pictogrammen Automatisch schikken niet aan?  (Geen eigen screenshot)

 

1zg7uyp.jpg

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...