Ga naar inhoud

CI opgegeten?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wil net naar Crimes that shook Britain kijken op CI... Geen beeld. Entitlements zijn goed. OSCam draait, krijg keurig ECM's. Signaal prima. Groene S verschijnt.... Maar nada.... Op Canal Digitaal niks te vinden.....

Geplaatst:

Moet u met uw ontvanger de zenderlijst handmatig vervangen? Bekijk danonze video met instructies over inladen van een zenderlijst. Weet dan dat CI Crime & Investigation in het vervolg te zien is via ASTRA 23,5 – 12.109 – H – 27.500 – 3/4 – DVBS2 – 8PSK.

Geplaatst:

Die parameters staan prima.. Ga even verder snorren...

Geplaatst: (aangepast)

Hier ook geen beeld met CCcam

Ach. Andere frequentie. 12109

aangepast door Mojo

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Geplaatst:

Ik heb hem 2 dagen geleden al aan kunnen passen dankzei een andere form gebruiker bij de buren, Schijnbaar is de verandering enkel doorgegeven bij TVV want bij CD kan ik er niets over terug vinden.

Geplaatst:

Eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat ik eigenlijk nooit op het nieuws van CD kijk... Vroeger stond daar al nooit iets noemenswaardig (of veels te laat)... Wel konden ze altijd met trots vermelden dat een storing is opgelost (na dagen van storing!!), het begin van een storing melden is niet nodig vinden ze..... Je merkt vanzelf wel als er iets niet werkt toch?

Geplaatst:

Wil net naar Crimes that shook Britain kijken op CI... Geen beeld.

De butler heeft het gedaan.

]-[an - Utrecht.

Xtrend ET7500 - Triax 88 voor 13 19.2 23.5 en 28.

Ziggo - Humax 5200C en 5300C - Samsung UE43KS7500

Geplaatst:

Nog geen oplossing... Alle opties gehad.. Signaal is prima, zelfs een witte CI geprobeerd... Alle zenders van mijn abonnement open.. Zelfs even een DSR7141 geprobeerd. Zelfde verhaal... Alles open wat bij mijn abo hoort m.u.v. CI..... Kan alleen maar een kaartfout bedenken....

Geplaatst:

Bij mijn ontvanger staat CI er dubbel in met de zelfde freq en maar 1 van de 2 werkt, zo zat ik op de eerste te klooien en toen ik eindelijk naar beneden ging scrollen kwam ik de 2e tegen en die deed het wel.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...