Ga naar inhoud


Raspberry Pi 2 B + Openelec 6.0.1 (kodi) + TechnoTrend CT2-4650 Ci+


Aanbevolen berichten

Ik heb een Raspberry Pi 2 B met daarop Openelec 6.0.1 (kodi 16.0).

Hier heb ik een DVB-c + Ci+ module aan hangen. Hierin zit een kaart van UPC.

Als ik deze Ci+ module in de tv steek dan heb ik alle zenders die ik wil hebben.

Maar als ik hem in de CT2-4650 reader steek dan speelt hij de gecodeerde zenders niet af.

Met TVheadend server draaiend op de kodi een de dvb TVHeadend client.

De TechnoTrend CT2-4650 is een ondersteunde tuner volgens deze site http://wiki.openelec.tv/index.php/Supported_TV_Tuners

 

Wat doe ik fout??

 

Groeten Nick

aangepast door nickvandergraaf
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

UPC heeft de kaart beveiligd.

Deze werkt alleen in het CI+ module.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wanneer de Technotrend het CI mdule van UPC ondersteunt zal je beeld hebben.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dan ondersteunt je ontvanger geen CI(+) module.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na een hoop lezen en vragen ben ik erachter dat ik in het verkeerde gebied woon!

Dus het is niet het verschil tussen CI en CI+ maar de beveiliging.

 

In het oude UPC gebied waar ze alleen maar Nagra smartcards verstrekken.

Dus ik heb een Boxkey en een RSA key nodig en die heb ik niet.

 

Ik heb een oude Ziggo module van mijn opa die overgestapt is naar KPN. Maar deze willen ze niet activeren bij de Ziggo helpdesk.

Nu lees ik ook dat je een oude Ziggo module op een adres in een oude Ziggo gebied kan laten activeren.

Is er iemand die hier ervaring mee heeft? En zijn er dan extra kosten aan verbonden of mogen oude Ziggo gebruikers gratis 3 digitale ontvangers activeren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...