Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Deze vraag gaat op voor zowel de VU+ Solo² als de VU+ Duo².

Ik heb de bedoeling een ganse set met HDD's die volstaan met *.ts bestanden in een soort server stoppen en deze dan aan de ontvanger(s) hangen.

Ideaal zou daarbij zijn dat er niet extra veel stroom nodig zou zijn.

Ik ben namelijk minder geneigd bv een nieuwe pc samen te stellen om bvb enkel dit te realiseren.

Ik zag het volgende

en hoopte dat iemand de werking van dit zou kunnen verklaren.

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Geplaatst:

als je begrijpt wat een NAS is, dan hoef je enkel eentje te kopen en daarop aan te koppelen (engelse term is mounten)

Ik heb een NAS in het netwerk staan.

Eentje met 2 hdd's.

Maar ik wil er een heleboel meer.

Ik heb dusdanig veel materiaal, dat een tweede of meerdere, of grotere NAS systemen (voor meerdere schijven dus) niet echt zijn wat ik hoop te vinden.

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Geplaatst:

Hangt er vanaf hoe ver je je portemonnee wil open trekken.

Er bestaan NAS systemen, die schaalbaar zijn; of waar je tot 12 schijven in kan steken.

Dus, hoeveel materiaal je ook hebt; er bestaan wel oplossingen voor. Maar aan alles hangt natuurlijk een prijskaart.

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Geplaatst:

het betreft dus eigenlijk een vraag aangaande de hardware van een server en niet een specifiek topic voor de VU+

dat zal dan verschoven moeten worden, anders komen we helemaal door mekaar :grin:

ik weet niet of je de prijzen goed genoeg kent maar geschikt voor 24 schijven QNAP TS-EC2480U kost al gauw 4500 euro.

exclusief de schijven zelf en dan praten we over 48 TerraByte

en

de QNAP TS 870 -Pro is voor 8 schijven voor totaal 16  ook nog steeds 1600 euro

en als dat dan allemaal als stripe moet gaan werken (en daarvan dus ook backups) ben je avonden lang zoet.

let wel je kunt aan die nieuwe modellen 4 x USB 3.0 disk hangen hetgeen heel snel werkt, maar ook de USB 3.0 controllers kosten een paar puzzelstukken / euro's

I Am Gone Love You

JESTOFUNK

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...