Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

dat is niet nieuw in Hilversum, in Nederland, in de BeNeLux, in Europa, in the U.S.of A.

ook niets nieuws in relatie tot objectieve weergave van het nieuws.

het weer;

vandaag is het koud en regenachtig

dat is al een invloed nemen op de inhoud van het weerbericht

Redemption Day

Sherel Crow, Johnny Cash

Geplaatst:

Naar aanleiding van de bovenstaande berichten heb ik het besluit genomen om naar Noord Korea te emigreren.

Ik wil namelijk bedonderd worden.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Geplaatst:

Dan horen jullie niks meer van me want het www is daar geblokkeerd. :D

Ik zou namelijk "verkeerd" nieuws uit het net op kunnen vangen.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Geplaatst:

Naar aanleiding van de bovenstaande berichten heb ik het besluit genomen om naar Noord Korea te emigreren.

Ik wil namelijk bedonderd worden.

Nou, in dat geval hoef je helemaal niet weg. Gewoon lekker naar "het Journaal" en/of de actualiteitenprogramma's van de NPO kijken..... :)

• Moderator
Geplaatst:

Tja Sjors Fröhlich zit nu uit onmacht van zijn kleine marktaandeel wel af te geven op RTL Z, maar hij bakt er zelf ook nog niet zoveel van met zijn BNR.

Gokje, BNR radio heeft met 0,7% een groter aandeel als RTL Z.

Is een beetje oneerlijk,RTL Z is nog nooit boven de 0,1 % marktaandeel geweest.

Gisteren had RTL Z 8.000 kijkers.

Maar daar gaat de discussie hier niet over, de vraag is wie er ongekleurde nieuwsgaring heeft.

Ik denk eerlijk gezegd niemand.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Gesponsord nieuws gaat wel erg ver.

Een reclame boodschap van een uur of langer dat niet als reclame aangemerkt maar onder het mom van informatie gebracht wordt ook overigens.

Vult u rustig aan !!!

• Moderator
Geplaatst:

Kijk op zondag ochtend eens naar Harry zou ik zeggen, die doet dat zelfs 2 uur achter elkaar.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

• Moderator
Geplaatst:

De mens verliest steeds meer het vermogen de hem toegediende informatie te wegen en te beoordelen op plausibiliteit.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...