Ga naar inhoud


Foxsports banners en verklappen uitslagen


Sattofiel

Aanbevolen berichten

Zijn er meer voetballiefhebbers die zich KAPOT ERGEREN aan die uit Amerika overgewaaide banners die je tijdens het kijken naar een wedstrijd even laten weten wat de uitslag is van het topduel uit b.v. de Engelse premier league ,  een wedstrijd die je graag zelf later had willen bekijken ZONDER  de uitslag te kennen ? Of het tijdens een bespreking in de rust even vertellen wat er op de andere velden is gebeurd? Alsof die lui niet begrijpen dat ik dat, zo ik het al zou willen weten, zelf wel even kan opzoeken in dit digitale tijdperk. Heb ze er ooit over gemaild, maar 1x raden, nooit antwoord gehad. Godgeklaagde idioten zij het.

VU+ Ultimo 4K BT (Pli) 2xDVBs,1xDVB-T2,  VU+duo4kse (DVB-s FBC,DVB-C FBC, USB turbo se DVB-C/T2),,Panasonic TH 42PY-700 FullHD plasma, Triax 78, Astra 19-23-28

Link naar reactie
Delen op andere sites


Zijn er meer voetballiefhebbers die zich KAPOT ERGEREN aan die uit Amerika overgewaaide banners die je tijdens het kijken naar een wedstrijd even laten weten wat de uitslag is van het topduel uit b.v. de Engelse premier league ,  een wedstrijd die je graag zelf later had willen bekijken ZONDER  de uitslag te kennen ? Of het tijdens een bespreking in de rust even vertellen wat er op de andere velden is gebeurd? Alsof die lui niet begrijpen dat ik dat, zo ik het al zou willen weten, zelf wel even kan opzoeken in dit digitale tijdperk. Heb ze er ooit over gemaild, maar 1x raden, nooit antwoord gehad. Godgeklaagde idioten zij het.

Ja als dat voor jou ergelijk is dan rest er maar 1 oplossing: opzeggen

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat wordt moeilijk hoor, een strook plakken is maar halve oplossing, wat doe je dan als ze doodleuk tijdens reportage een andere uitslag mededelen? Het geluid uitzetten is ook geen optie, volgens mij is er geen oplossing, maar je abonnement opzeggen, zoals mojo zegt zou ik toch ook niet doen, gewoon situatie ondergaan, er zijn nog ergere dingen dan dit zeker?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat wordt moeilijk hoor, een strook plakken is maar halve oplossing, wat doe je dan als ze doodleuk tijdens reportage een andere uitslag mededelen? Het geluid uitzetten is ook geen optie, volgens mij is er geen oplossing, maar je abonnement opzeggen, zoals mojo zegt zou ik toch ook niet doen, gewoon situatie ondergaan, er zijn nog ergere dingen dan dit zeker?

Wat zou jij doen als iemand jou steeds in jouw zij pookt?

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ga eens een weekje rondkijken in landen als India, of Afrika.

Dan erger je je niet meer over triviale zaken zoals een mededeling op het scherm.

 

En is die informatie wekelijk onoverkoombaar voor je, kijk dan niet.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Waarna in dit onderhavige geval er daarna een andere groep gaat opzeggen, omdat die uitslagen niet meer zichtbaar zijn. :D

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee Cees.

Wat hier gebeurd met de uitslagen is zeer ongewenst bij de voetballief hebbers.

Zodra de uitslag bekend is wordt de wedstrijd in de meeste gevallen niet meer bekeken.

Gevolg is minder belangstelling voor het aangeboden product.

De verslaggevertjes maken hun eigen broodwinning kapot, hoe dom kan je zijn...

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik heb zelf niets met het spelletje, maar ik heb kennissen, die wel fanatiek voetbal kijken.

 

Die zie ik met de tv aan, een transistor radio afgestemd op een sportkanaal voor de tussenstanden, en teletekst in overlay, om maar vooral te weten hoe het er bij de andere wedstrijden voor staat.

 

Kennelijk hebben in dit geval de voorstanders voor informatie over de wedstrijden tijdens de wedstrijd de overhand.

 

Een kleine zoektocht naar dit fenomeen geeft alleen ons onderwerp als hit op het internet.

Het leeft kennelijk niet bij de andere kijkers.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...