Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo allemaal,

Weet iemand of er storing is bij CD? Op hun site staat niets.

Bij mij is Nat. Geo. Wild HD weg (Nummer 47 op zenderlijst HD). Net de zender

waar ik veel naar kijk.

Alvast bedankt.

met vriendelijk groet,

Hendrie

• Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Populaire dagen

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Fout ligt bij canaaldigitaal: Met mijn Basis HD gaat het kanaal ook niet meer open!

Het behoord echter wel tot mijn abonnement dus ik gok dat het vandaag of morgen wel weer hersteld gaat worden.

• Moderator
Geplaatst:

Ik heb ook geen beeld met een familie pakket.

Misschien is er iemand over de patchkabel gestruikeld?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

• Moderator
Geplaatst:

Het is verleidelijk aan te nemen dat het bij Canaldigitaal mis gaat, maar dit programma wordt, tot zover ik kan zien, opgestraald door Overon

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Ik heb volop signaal voor deze zender met mijn kleine Multytenne maar de ontvanger geeft aan dat mijn Familie-abonnement niet geldig is voor deze zender.
Ze zijn bij CanalDigitaal dus blijkbaar het spoor weer eens bijster voor welk abonnement deze zender open moet gaan.

• Moderator
Geplaatst:

Geduld, "ze" lezen hier mee.

Zelf weten ze nog niet, dat de zender op zwart staat.

Of er moet weer een extra beveiliging ingeschakeld zijn, waardoor het witte CI module voor deze zender noodzakelijk is?

Geplaatst:

Of er moet weer een extra beveiliging ingeschakeld zijn, waardoor het witte CI module voor deze zender noodzakelijk is?

Nee, ecm heeft geen nano indicatie (byte 5)

En as we speak bij mij doet ie ut weer :)

• Moderator
Geplaatst:

Bij mij is die nog donker.

Geplaatst:

hier enkel onderschriften

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Geplaatst:

Ik zie al wat er aan scheelt!

Die knuppels hebben in de PMT 0100:00006a en 0100:00006c staan, das ok.

Maar op ecmpid 311 die aan 0100:00006a gekoppeld is komen ecms binnen voor 0100:00006c.... en je raadt het al op ecmpid 313 die aan 0100:00006c gekoppeld is komen ecms binnen voor 0100:00006a

Maar ff wachten totdat ze dit PMT probleempje oplossen bij canaldigitaal, of anders ff tijdelijk een p:0100:00006c in oscam.dvbapi zetten.

TVV kaarten moeten tijdelijk een p:0100:00006a in oscam.dvbapi zetten voor the time being.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...