Ga naar inhoud


TV met ingebouwde DVB-S2 tuners. Ervaringen?


Gast Dward

Aanbevolen berichten

Ho ho. Niet te kort dor de bocht. De oude TV was bij aanschaf een top TV en heeft door de jaren heen z'n kwaliteiten bewezen. Niets dan lof voor de Sony Bravia. En wellicht kan ik er nog iemand blij mee maken. TV-loze asielzoekers zat. ook in Noorwegen...

 

Door onze werkzaamheden kijken we in de winter veel meer TV dan in de zomer en is de behoefte om in de zomer op te nemen nauwelijks aanwezig. TV technisch gezien is het dan ook komkommer tijd. Maar iedere winter loop ik weer tegen de opname preikelen van de Rebox aan. Vandaar de dat de zoektocht niet alleen een goede TV moet opleveren maar ook een oplossing voor het de manke Rebox. 

Zoals gezegd: toch maar eens een andere HD erin prakken en zien waar het schip strand. of niet.

 

Groet!

Dward

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

  • Moderator

Deze bijvoorbeeld?

 

PHILIPS 24PHK4000/12 LED TV (Flat, 24 Zoll, HD-ready)

 

Ook Orion en Lenco hebben toestellen die aan jou specificaties voldoet.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook de Samsung T24D310ES.

 

Overigens heb ik prima ervaringen met een 24" Samsung TV met zowel DVB-C/T2 tuner als DVB-S2 tuner.

Vaak op de camping toegepast, hangt nu in de slaapkamer.

Gebruik nu alleen nog kabel.

aangepast door Jürgen

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iemand idee of er tv's bestaan met zowel DVB-T tuner als DVB-S(2) ingebouwd, grootte tussen 24 en 32 inch max.

Kwestie van deze in de keuken op te hangen en zo weinig mogelijk plaats innemen.

Hier staat een Philips 32PFL4007K/H12 in de slaapkamer: heeft een DVB-C, DVB-T en DVB-S2 tuner ingebouwd. 

 

Deze is gekocht in Oostenrijk, maar ook in Nederland prima bruikbaar al is de fast-scan lijst van KnalDigital is niet in te lezen.. De  satelliettuner wordt niet meer gebruikt. De DVB-S2 tuner is gevoelig maar voor het ordenen van de zenders, heb je dagen nodig. De mogelijkheden voor het editten zijn erg beperkt. Leuk misschien voor regenachtige dagen maar uit ervaring weet ik dat wanneer je eindelijk klaar bent, KnalDigital dingen gaat wijzigen 

VU+Solo4K, VUSoloSE, Synology NAS, MacBook Pro, HP Envy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een Philips in de 6000 reeks.

Heeft ook  DVB-C, DVD-T en DVBS2

De fast-scan werkt netjes.

 

De veranderingen vorige week werden netjes doorgevoerd, zonder dat ik er iets van gemerkt heb.

 

mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...