marik Geplaatst: 16 februari 2016 Geplaatst: 16 februari 2016 Wie kan mij op weg helpen; sinds vorige week ziet mijn Amiko Alien2 de zenders van Canal digitaal niet meer. Ik krijg de foutmelding: gecodeerd of werkt niet. Ik heb ook nog een Amiko Micro en als ik deze aansluit met dezelfde card werkt het gewoon. Ik heb er de nieuwe mcas plugin al op gezet en de nieuwste software van Spark geinstalleerd maar dat helpt allemaal niet. Met vr. gr. Mari.
satencom Geplaatst: 16 februari 2016 Geplaatst: 16 februari 2016 Heb je hier al even gekeken klik Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Seniorsatter Geplaatst: 16 februari 2016 Geplaatst: 16 februari 2016 Is Conax in het menu uitgeschakeld ?
marik Geplaatst: 17 februari 2016 Auteur Geplaatst: 17 februari 2016 Heren, heel hartelijk bedankt voor jullie meedenken. Het probleem is opgelost. Het gaat om de mcas plugin. Ik heb er verschillende geprobeerd, ook die ik van een satelliet shop had gekregen, maar de box werkt alleen maar met 1.0.26 Mcas plugin. Ik heb nu ook de nieuwste Spark software er in gezet en de box blijft netjes werken. Je moet wel steeds, na een wijziging, de plugin uitzetten en opnieuw opstarten. Nogmaals bedankt en misschien kan nog wel iemand wat met deze informatie, Groet, Marik.
Satterdam Geplaatst: 17 februari 2016 Geplaatst: 17 februari 2016 Er zijn inmiddels al nieuwere versies van Mcas
marik Geplaatst: 17 februari 2016 Auteur Geplaatst: 17 februari 2016 Ja dat weet ik Satterdam, maar mijn ervaring is dat die de canal digitaal zenders niet vrij geven. krijg dan steeds de melding; gecodeerd of werkt niet!! En de 1.0.26 doet dat wel. Groet, Marik.
Satterdam Geplaatst: 18 februari 2016 Geplaatst: 18 februari 2016 Ah das vreemd. Heb je wel de nieuwste FW op je ontvanger staan? de nieuwere Mcas versies werken waarschijnlijk alleen op de nieuwe fw.
marik Geplaatst: 18 februari 2016 Auteur Geplaatst: 18 februari 2016 Hoi Satterdam, ik ga het proberen want het werkte wel maar niet stabiel. kun je mij ook zeggen of dat je de "oude"plugin eerst moet/kunt verwijderen of wordt die automatisch overschreven? B.v.d., Marik
Satterdam Geplaatst: 18 februari 2016 Geplaatst: 18 februari 2016 volgens mij wordt de oude plugin automatisch overschreven. Maar het is altijd handiger om te verwijderen en nieuw installeren.
marik Geplaatst: 20 februari 2016 Auteur Geplaatst: 20 februari 2016 Heren, allemaal bedankt voor jullie adviezen. Met jullie hulp heb ik de box weer aan de praat. Groet, Marik.
dejutter Geplaatst: 17 maart 2016 Geplaatst: 17 maart 2016 Hallo Marik, Welke versie van Spark heb je geinstalleerd?
dejutter Geplaatst: 25 juni 2016 Geplaatst: 25 juni 2016 Hallo Marik, Welke versie van Spark heb je geinstalleerd?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen