Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Zijn er al meer ervaringen met deze verse image

Ik zie niet veel verschil met 5.1.

Sommige schermen zijn nog in het Duits maar alla dat zijn peanuts.

Ik heb ook geen idee wat het werkelijke verschil is.

En of dit merkbaar is.

Greetings

The Matrix

Geplaatst:

Ik hier nog geen verschil gemerkt, maar had vorige week wel last met de updates van 5.1. Die maakten de box instabiel. Daarom nu erg blij met een stabiele 5.2

Groet, André

Geplaatst:

Ik ben momenteel nog niet echt blij met de 5.2 voor de X3.

Op mijn Ipboxen draait het goed.

Ik heb hem geprobeerd op mijn X3 helaas mis ik de optie cablescan en fastscan die staan nergens te downloaden via applicaties.

Probleem wat ik nu dus heb is dat ik tijdens het zender zoeken op de kabel maar 82 kanalen vindt.Wat ik ook invul bij de zoek / tuner gegevens.

Nee nu tijdelijk even terug naar 5.1 gegaan.

Gigablue Quad Plus - Gigablue X1 - Gigablue IPbox - Mutant HD51 4K - MiniX NEO X7

• 1 maand later...
Geplaatst:

Ik ben momenteel nog niet echt blij met de 5.2 voor de X3.

Op mijn Ipboxen draait het goed.

Ik heb hem geprobeerd op mijn X3 helaas mis ik de optie cablescan en fastscan die staan nergens te downloaden via applicaties.

Probleem wat ik nu dus heb is dat ik tijdens het zender zoeken op de kabel maar 82 kanalen vindt.Wat ik ook invul bij de zoek / tuner gegevens.

Nee nu tijdelijk even terug naar 5.1 gegaan.

Heb je ook op provider geprobeerd te zoeken . Als je ze handmatig invoert en ook zoeken op SR voor je eigen regio. Dan pakt hij alles.  Alleen Kabelscan was vliegensvlug . Deze neemt gerust een kwartier in beslag.

Triax 78 Multiblock

Geplaatst: (aangepast)

Trouwens heb je het ook geprobeerd met de cable.xml van

https://www.sat4all.com/forums/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_id=171295

De X3 heeft met 5.2 nu geen problemen meer met het scannen van zenders..nu loopt de Oscam niet stabiel meer bij mij?

Inmiddels even terug naar 5.1 maar hier duurt de cablescan weer een eeuwigheid en draait de Oscam wel stabiel.

De problemen doen zich eigenlijk alleen voor met de twin cable tuner van Gigablue

Nou 5.1 wordt het ook niet hier zitten schijnbaar de nwe drivers voor de twin tuner niet in..

aangepast door Debuurvrouw

Gigablue Quad Plus - Gigablue X1 - Gigablue IPbox - Mutant HD51 4K - MiniX NEO X7

Geplaatst:

Inmiddels ook maar 5.3 geinstalleerd.

Deze werkt wel naar behoren ook zenders scannen met de cable scan gebeurt nu binnen 5 min alles wordt nu ook gevonden.

Oscam werkt ook feilloos met deze image.

Al met al weer blij nu..

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...