Ga naar inhoud


Amiko A3 of Xsarius i-GO HD1


river

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Ben toe aan een nieuwe tweede ontvanger voor de slaapkamer heb daar nu nog een heel oudje Sab DVB 710 CI met Matrix Revolution en KeyFly V4.5

en dat werkt nog steeds perfect voor de SD kanalen, maar ja binnen kort afgelopen dus heb ik rond gekeken en dacht aan de Amiko A3 of Xsarius i-GO HD1 of de nieuwste Xsarius i-GO HD 1 CICD

Wie heeft ervaring met deze twee tuners?

En wat vinden jullie ervan?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik ken de amiko a3 niet maar de reviews op internet gaven me er geen goed gevoel over (of misschien heb ik de verkeerde gebruikerservaringen bekeken :-)) en de prijs van de zero is beter dan de a3

 

Ikzelf gebruik in de woonkamer en slaapkamer beiden een e2-ontvanger waardoor ik geneigd ben om de mensen dit ook aan te raden.

 

Momenteel kan je dan met 1 cd of tvvl kaart zowel in woonkamer als slaapkamer kijken naar de kanalen van je abbonnement

 

welke ontvanger heb je in de woonkamer staan?

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ken de amiko a3 niet maar de reviews op internet gaven me er geen goed gevoel over (of misschien heb ik de verkeerde gebruikerservaringen bekeken :-)) en de prijs van de zero is beter dan de a3

 

Ikzelf gebruik in de woonkamer en slaapkamer beiden een e2-ontvanger waardoor ik geneigd ben om de mensen dit ook aan te raden.

 

Momenteel kan je dan met 1 cd of tvvl kaart zowel in woonkamer als slaapkamer kijken naar de kanalen van je abbonnement

 

welke ontvanger heb je in de woonkamer staan?

Daar heb ik een rebox 4200 pvr staan dat gaat dan niet werken volgens mij

Maar als ik hier op het forum kijk onder VU dan hebben velen toch problemen met het goed werkend te krijgen met de software of zie ik dat verkeerd.

En zijn er ook plugins voor npo gemist e.d.?

Link naar reactie
Delen op andere sites

daar moet ik het antwoord schuldig op blijven aangezien ik dit zelf niet gebruik.

 

het werkend krijgen is voor velen een fluitje van een cent voor anderen een ware lijdensweg :-)

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

daar moet ik het antwoord schuldig op blijven aangezien ik dit zelf niet gebruik.

 

het werkend krijgen is voor velen een fluitje van een cent voor anderen een ware lijdensweg :-)

gebruik je de orginele image van vu want er zijn er vele in omloop en welke is de beste

Link naar reactie
Delen op andere sites

vroeger was het niet mogelijk om op de originele sw een cd of tvvl kaart werkende te krijgen (nu weet ik niet of dit ondertussen al gewijzigd is)

 

welke image het best is voor vu kan ik eigenlijk niet zeggen, sommigen zweren bij vti, anderen voor openpli, nog anderen blackhole, nog andere openatv en ga zo maar voort.

 

het is een beetje zelf uittesten en kijken welke je het beste bevalt.

 

als je natuurlijk de slaapkamerontvanger ook voor netflix en zo zou willen gebruiken dan zou je het best naar de amiko of zo gaan want dit kan niet op een E2 ontvanger zoals de vu zero is.

 

Heb je in je buurt geen sat shop die een aantal ontvangers staan heeft (bvb een E2 ontvanger en een amiko A3) die je dan eens kan uittesten om te zien wat er voor jou het beste zou zijn.

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

vroeger was het niet mogelijk om op de originele sw een cd of tvvl kaart werkende te krijgen (nu weet ik niet of dit ondertussen al gewijzigd is)

 

welke image het best is voor vu kan ik eigenlijk niet zeggen, sommigen zweren bij vti, anderen voor openpli, nog anderen blackhole, nog andere openatv en ga zo maar voort.

 

het is een beetje zelf uittesten en kijken welke je het beste bevalt.

 

als je natuurlijk de slaapkamerontvanger ook voor netflix en zo zou willen gebruiken dan zou je het best naar de amiko of zo gaan want dit kan niet op een E2 ontvanger zoals de vu zero is.

 

Heb je in je buurt geen sat shop die een aantal ontvangers staan heeft (bvb een E2 ontvanger en een amiko A3) die je dan eens kan uittesten om te zien wat er voor jou het beste zou zijn.

Nee geen sat shop in de buurt de dicht bij zijnde die veel verschillende ontvangers heeft staan is in zoetermeer en ik zit wijk bij duurstede ik denk dat daar maar eens langs ga

en bedankt en de moeite die hebt genomen om mijn vragen te beantwoorden

aangepast door river
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...