Ga naar inhoud


Ruud de wild terug


jptd

Aanbevolen berichten


  • Reacties 74
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Moderator

Ik ben bijzonder tevreden over het nieuws.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kende die Ruud de Wild dus echt niet en denk eens kijken of er wat over die man te horen valt op youtube en vond toevallig het stukje hieronder. Ik heb dus geen mening kunnen vormen omdat ik die man nog nooit gehoord had.

Ik kon mijn oren niet geloven dat dit allemaal kan op de NL radio.

Ik ben echt wel wat gewend maar dit is voor mij echt Radio maken op z´n aller-slechts. Heeft niets met journalisme of presentatie en dingen die nodig hebt om een goed radio programma te maken.

Goed dat mijn jongste dochter geen nederlands kan en het zou kunnen verstaan want dit taalgebruik komt bij mij niet over de vloer.

 

Schande Radio 538 !! :mad: :mad:   

 

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kende die Ruud de Wild dus echt niet en denk eens kijken of er wat over die man te horen valt op youtube en vond toevallig het stukje hieronder. Ik heb dus geen mening kunnen vormen omdat ik die man nog nooit gehoord had.

Ik kon mijn oren niet geloven dat dit allemaal kan op de NL radio.

Ik ben echt wel wat gewend maar dit is voor mij echt Radio maken op z´n aller-slechts. Heeft niets met journalisme of presentatie en dingen die nodig hebt om een goed radio programma te maken.

Goed dat mijn jongste dochter geen nederlands kan en het zou kunnen verstaan want dit taalgebruik komt bij mij niet over de vloer.

 

Schande Radio 538 !! :mad: :mad:   

 

 I rest my case.

 

 

gr.

henk

helemaal niks meer op schotel gebied ( mis het ook niet)

Link naar reactie
Delen op andere sites

je snapt 'm totaal niet ijzerbout.

 

Jawel, ik snap het wel...het is niet Ruud de Wild die daar zo´n onbeschoft, ver onder de maat taalgebruik bezigd maar iemand anders die ik ook niet ken.

Het gebeurd wel in zijn programma...en de Wild alsmede 538 laten het toe. In feite steekt de Wild er de draak mee.

Zit het Nederlandse publiek daar op te wachten? Op zulke laag bij de grondse dialoog?

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe kan je nou een radiomaker met een marconi op zak en decennias radio programma's op zak beoordelen op 1 lullig uitzendinkje met beau van E . ???

En dan vertel je ook nog doodleuk dat je hem tot op dat fragmentje niet kende !!!

 

Nee dit neem ik ff niet serieus van je ijzerbout

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe kan je nou een radiomaker met een marconi op zak en decennias radio programma's op zak beoordelen op 1 lullig uitzendinkje met beau van E . ???

En dan vertel je ook nog doodleuk dat je hem tot op dat fragmentje niet kende !!!

 

Nee dit neem ik ff niet serieus van je ijzerbout

 

Nee, ik kende hem niet. Ik woon al sinds 1977 niet meer in Nederland.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...