Ga naar inhoud


Familie wordt FamilieHD


Sprietje

Aanbevolen berichten

Vandaag een e-mail van CanalDigitaal gehad. Daarin staat het volgende:
 

Familie wordt FamilieHD

Vanaf 1 april 2016 biedt CanalDigitaal het Familie-pakket alleen nog aan met het gekoppelde HDTV-pakket en stopt het Familie-pakket. Door deze pakketwijziging wordt uw huidige Familie-pakket vanaf deze datum omgezet naar ons FamilieHD-pakket. Met FamilieHD ontvangt u straks meer dan 60 (HD-)zenders en circa 170 regionale, nationale en internationale vrij te ontvangen TV-zenders, waarvan 20 in HD kwaliteit. Bovendien kunt u luisteren naar ruim 200 radiozenders. U betaalt momenteel € 17,95 per maand voor uw Familie-pakket. Als trouwe klant betaalt u voor het FamilieHD-pakket met ingang van 1 april 2016 € 19,95 i.p.v. het reguliere € 21,95 per maand.
 

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • Moderator

Ik weet hoe je € 17,95 per maand kunt besparen. :D

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb deze mail gisteren ook ontvangen.

Ben bang dat ik in korte tijd ook voor mijn 2e kaart ook meer ga betalen ipv €4, 50/maand.

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Nu ben ik wel heel benieuwd of wij (die al familie-HD pakket hebben en nu 21,95 betalen) vanaf 1 april ook 19,95 gaan betalen.

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit nu te kijken om naar BasisHD over te stappen alleen..... die is tegenwoordig duurder als het huidige familiepakket!

Dan kan ik net zo goed voorlopig van die aanbieding gebruik maken en voor familieHD kiezen.

Zo wordt toch weer ergens heen gemanoeuvreerd waar je eigenlijk niet op zit te wachten en ben je zowiezo (weer) meer geld kwijt.

VU+ Solo2-VTI 15.02 / wavefrontier 13/19.2/23.5/28.5 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu ben ik wel heel benieuwd of wij (die al familie-HD pakket hebben en nu 21,95 betalen) vanaf 1 april ook 19,95 gaan betalen.

 

Michel

Neen, voor jullie verandert er niets zou ik zo denken op basis van de mail die Sprietje in post 1 gezet had.

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch altijd leuk om te lezen dat CD zoveel zenders aanbiedt waar ze zelf niets mee te maken hebben en die gewoon FTA zijn te ontvangen, ook zonder CD abonnement. ;-)

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...