Ga naar inhoud


Familie wordt FamilieHD


Sprietje

Aanbevolen berichten


  • Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Heb vandaag ook een e-mail ontvangen dat ik nu 17,95 betaal en dat ik vanaf 1 april als trouwe klant 19,95 ga betalen i.p.v. 21,95

Wat dus niet klopt, want ik heb mijn abonnement in november met nog één jaar verlengt en toen kreeg ik 2 euro korting en betaal ik dus 15,95 plus 4,50 voor mijn tweede kaartje. Dus 20,45 totaal.

 

Voor mij is dit dus een verhoging van 4 euro per maand.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja....  maar het is wel een slechte zet als ze de settopbox klanten willen overhalen om over te gaan naar een duurder pakket... wat blijkbaar fors duurder aan het worden is.  

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Vanaf € 19,90, oplopend naar € 99 afhankelijk van het tariefmodel.

Eventueel de hardware in of exclusief, t.w.v. €200 tot € 400.

En meestal per maand opzegbaar.

Er is zelfs een optie waarbij je alleen betaalt in de maand wanneer je het gebruikt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Sinds vanmiddag is het Familie pakket (het zogenaamde Familie HD Light pakket) overgezet in het Familie HD pakket.
Voor twee Euro per maand meer dat per 1 april in gaat, zijn 2 zenders meer te ontvangen.
Sinds vanmiddag is de zender Brava HD te bekijken, vanaf vannacht 24.00 uur zal waarschijnlijk ook de zender Hustler HD te bekijken zijn. Ze hebben de overgang dan het ene naar het andere pakket dus 1 week voor de officiële overgang geactiveerd.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sinds vanmiddag is het Familie pakket (het zogenaamde Familie HD Light pakket) overgezet in het Familie HD pakket.

Voor twee Euro per maand meer dat per 1 april in gaat, zijn 2 zenders meer te ontvangen.

Sinds vanmiddag is de zender Brava HD te bekijken, vanaf vannacht 24.00 uur zal waarschijnlijk ook de zender Hustler HD te bekijken zijn. Ze hebben de overgang dan het ene naar het andere pakket dus 1 week voor de officiële overgang geactiveerd.

 

Bij mij is Brava HD nog gewoon gecodeerd.

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...