Ga naar inhoud


Familie wordt FamilieHD


Sprietje

Aanbevolen berichten


  • Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Was er nog een goeie film te zien op Hustler vannacht?

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De kijkrechten worden per batches aangepast schreef CanalDigitaal Satelliet. Ze zouden er vorige week al mee begonnen zijn.

 

Iemand een idee wanneer ze klaar zijn met het schrijven van de nieuwe rechten naar de kaarten?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Op mijn extra kaarten is nog geen Brava te zien.

Maar je schrijft dat je "denkt" dat het voor Pasen zou zijn afgerond, dus het kan nog gebeuren, zonder dat ik moet gaan bellen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, het spel kan beginnen. Als ze werkelijk denken om mij een prijsverhoging van ruim 22% te laten te betalen zonder dat fatsoenlijk te communiceren, dan heb ik slecht nieuws voor ze. Dan kun je wel fijn een loyality korting van 2 euro (9%) geven maar dat hoef ik niet te pikken.

aangepast door Mojo

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ook familie hd (light) en sinds vorige week Brava HD.

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Hoi Sprietje,

 

Nat geo wild HD kan ik wel ontvangen, maar die ging altijd al open op mijn kaarten.

Brava HD blijft donker, op mijn hoofdkaart heb ik wel ontvangst van Brava HD op deze locatie.

Ik zal Canaldigitaal moeten bellen, het is en blijft een van de afwijkende abonnementen, die de uitzondering op de regel bevestigen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, voor die twee Euro per maand meer kun je dan ook Brava HD en Hustler HD bekijken. Dus €1,- meer per maand per zender. Dat vind ik behoorlijk duur.

 

Klopt dit wel, want op CanalDigitaal website zie ik dat zowel Brava HD als Hustler HD nu in basis-pakket zitten.

Of was dit al langer het geval?

aangepast door lujo
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...