Ga naar inhoud


Familie wordt FamilieHD


Sprietje

Aanbevolen berichten

Klopt dit wel, want op CanalDigitaal website zie ik dat zowel Brava HD als Hustler HD nu in basis-pakket zitten.

Of was dit al langer het geval?

 

Deze zenders zitten niet in het Basis-pakket.

Wel in het Basis-HD Pakket, en dat pakket zie je op hun website. 

Het Basis-pakket is nergens zichtbaar, dat is wel een bestaand pakket, maar er wordt niet veel over gecommuniceerd. 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Brava HD en Hustler HD zijn er sinds enkele weken bijgekomen in het Familie HD Light pakket omdat het Familie HD Light pakket verplicht is omgezet naar Familie HD voor €2,-/maand.

 

Op de extra kaart zijn deze zenders natuurlijk niet te zien als je daar ook HD niet extra op hebt voor €5,-/maand.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Op mijn Canaldigitaal staat dat de extra kaarten omgezet zijn naar het familieHD pakket.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook Cees, alleen vooralsnog geen Brava HD hier.

 

@Sprietje: Als Brava HD en Hustler nu pas aan BasisHD- pakket toegevoegd zijn dan leek het mij logisch dat Familie HD light pakket ook deze zenders zou krijgen. Dan is die prijsverhoging niet nodig geweest.

Het is een ander verhaal als beide zenders al heel lang in het Basis HD pakket zaten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Op dit moment staat er op de rekening nog steeds het oude bedrag.

En een schrijven dat het Familie pakket in mijn geval €2 in prijs zakt.

Ik heb separaat een los HD pakket, welke nog steeds op de rekening staat.

HD pakket + familie pakket is in prijs na de prijsverlaging gelijk aan het familie HD pakket.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik betaal nu voor de maand april €24,45 voor Familie HD plus een extra kaart.

Bij mij is er €22,45 afgeschreven voor Familie HD met extra kaart

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...