Ga naar inhoud


coolstream neo2 menustructuur - disecq


bourgogne

Aanbevolen berichten

Best forumleden,

Kunt u mij helpen de weg te wijzen in de menufuncties van de coolstream neo2.

Ik heb een vriend beloofd te helpen een schotel met meerdere lnb´s te installeren. De schotel hangt, maar ik kan in het menu niet vinden waar ik de disecq´s moet instellen. De handleiding geeft een leuke schets, maar geen enkele informatie over waar, wat te doen.

Wie wijst mij de weg.

 

Bestaan er ook hulpmiddelen om de lnb´s in te stellen, zoals een app op mijn telefoon die ik gebruik bij de VU+DUO2.

 

Bedankt voor uw hulp.

met vriendelijke groeten,

bourgogne

 

VU+Duo2 - 1 Tb hdd - openPLi 4 - Triax 78cm astra 1, 2, 3 en hb

Link naar reactie
Delen op andere sites


hallo heb je geen handleiding van die ontvanger

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik type net dit merk in Google in en heb gelijk een handleiding!

had hem de handleiding al doorgestuurd  :)

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie hulp. Op de link die ik van jullie kreeg staat tenminste een ´echte´ handleiding met menuschermen.

Het blijkt nu dat het document dat ik eerder als handleiding kreeg helemaal geen handleiding is. Ik schreef al dat er alleen maar een schets in staat over hoe je het e.e.a. onderling moet verbinden, maar het geeft verder geen enkele informatie over de menuopties.

Bedankt, ik kan nu verder.

met vriendelijke groeten,

bourgogne

 

VU+Duo2 - 1 Tb hdd - openPLi 4 - Triax 78cm astra 1, 2, 3 en hb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag de handleiding bestudeert, via de link van ´smetje´. Het geeft de informatie die ik nodig heb. Het is wel opmerkelijk, dat de handleiding in het Engels, Nederlands en Duits verschilt van inhoud !. Ik heb de meeste informatie opgestoken in de Duitse versie.

Morgen ga ik ermee aan de slag.

 

Het valt mij op dat de coolstream een gebrekkige signaalindicator heeft. Om de lnb´s uit te richten heb ik bedacht mijn eigen VU+ mee te nemen. Ik kan via de VU+ met de app. signaalmeter op mijn telefoon simpel het signaal van de 3 satellieten vinden. Heb ik eenmaal de signalen, dan ga ik de coolstream instellen. Gaat lukken.

Bedankt voor de hulp.

met vriendelijke groeten,

bourgogne

 

VU+Duo2 - 1 Tb hdd - openPLi 4 - Triax 78cm astra 1, 2, 3 en hb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...