Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hey, kan men voortgaan op de gegevens die ik krijg als ik Open Webif raadpleeg?

Ik bedoel dan wat betreft voornamelijk de BER gegevens.

Of, zijn dat gewoon dezelfde als welke ik zou zien via het scherm als ik die gegevens oproep op de VU+ ontvangers?

Ik vermoed wat ik niet hoop.

Dwz, ik hoop dat dat wel de juiste gegevens zijn, maar ik vermoed dat het gewoon een weergave via Open Webif is die ik anders op het scherm zie, en dus niet zoals ik ze zou zien met een meettoestel met BER uitleesmogelijkheid.

Ik ben zinnens een Xsarius Satmeter HD Combo Plus Pro Spectrum te kopen, is dit een kleinood waar ik mee aan de slag kan?

Groetjes,

Denis

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Geplaatst:

Ik vermoed dat dit hetzelfde is. Ik heb bvb dreammote light, die ook via open webif werkt, en daar wordt bijna in realtime de ber en andere gegevens aangepast.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

enigma sattelite meter in googel intikken

ik kan er mee uitrichten en dat op 2% t.o.v. een digitale professionele handmeter

maar bedenk het VU+ apparaat is geen " geijkt " meet instrument

I Am Gone Love You

JESTOFUNK

Geplaatst:

enigma sattelite meter in googel intikken

ik kan er mee uitrichten en dat op 2% t.o.v. een digitale professionele handmeter

maar bedenk het VU+ apparaat is geen " geijkt " meet instrument

Heb jij weet van de degelijkheid van de

Xsarius Satmeter HD Combo Plus Pro Spectrum ?

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Geplaatst:

Ik vermoed dat dit hetzelfde is. Ik heb bvb dreammote light, die ook via open webif werkt, en daar wordt bijna in realtime de ber en andere gegevens aangepast.

Dan denk ik inderdaad, dat ik gewoon de gegevens krijg zoals ik ze heb op de VU zelf.

Dus toch maar een zwarte kous onder de matras onderuit halen?

Geplaatst:

Dennisdaf,

ik heb enkele meters in handen gehad

maar vind die alle te duur om te kopen

de xsarius was er niet bij

ik leen er liever een van een gek die ze gekocht heeft :D

I Am Gone Love You

JESTOFUNK

Geplaatst:

Dennisdaf,

ik heb enkele meters in handen gehad

maar vind die alle te duur om te kopen

de xsarius was er niet bij

ik leen er liever een van een gek die ze gekocht heeft :D

Het is inderdaad een klap voor je kop wat ze voor die dingen vragen, maar ik heb zoiets van, een vriend blijft een vriend als je mekaar helpt met activiteiten, maar niet met spullen of geld.

Ben bereid om voor een vriend een ganse dag op te offeren van mijn weinige vrije tijd, maar ik geef een vriend geen 10 euro, of mijn auto.

Je bent makkelijk de beste vriend kwijt over een bedrag van 10 euro, dan dat je een vriend kan kopen voor 5 euro.

En dat laatste doe ik dan ook niet.

Dus, koop ik deze keer een apparaat waarvan ik hoop dat het door toedoen van de technische vooruitgang niet binnen enkele weken in de lade ligt te liggen.

Als er dus iemand het genoemde apparaat in gebruik heeft, en er mij zijn of haar idee over kwijt wil, graag. :mellow:

Geplaatst: (aangepast)

als je een van de andere berichten gevolgd hebt, van Ebhoorn, kan het zijn dat je tijdelijk een probleem hebt gehad zonder de laatste update

niemand beweerd dat het jou probleem oplost, maar het zou zomaar kunnen dat je er baat bij hebt

het is aan jullie om iets meer informatie te geven bij de vraagstelling

ook hier is geen model en type bekend als ook niet welk image

aangepast door Tonskidutch

I Am Gone Love You

JESTOFUNK

Geplaatst: (aangepast)

als je een van de andere berichten gevolgd hebt, van Ebhoorn, kan het zijn dat je tijdelijk een probleem hebt gehad zonder de laatste update

niemand beweerd dat het jou probleem oplost, maar het zou zomaar kunnen dat je er baat bij hebt

het is aan jullie om iets meer informatie te geven bij de vraagstelling

ook hier is geen model en type bekend als ook niet welk image

Ik draai dan wel OpenPli, maar inderdaad het kan natuurlijk ook daar aan liggen.

Dat nakijken, en eventueel een andere versie er in schieten is iets voor morgen denk ik.

Nu zijn de liefjes aan het opnemen, en kan ik er niet in tussenbeide komen natuurlijk.

Niet aan gedacht, tot nu.

Bedankt.

Denis

PS, VU+Duo² en VU+Solo² draaien hier op OpenPli.

BOX 1

Merk: Vu+ Model: Duo² Chipset: 7424 Frontprocessor Versie: None Totaal geheugen: 1408728 kB Vrij geheugen: 1306404 kB Box Uptime: 4:08 Software System OE: PLi-OE Distro: openpli Firmware versie: 4.0 Driver date: 3.13.5+20150623-r0.1 Kernel versie: 3.13.5 Gui versie:2015-08-13

BOX 2

Merk: Vu+ Model: Solo² Chipset: 7356 Frontprocessor Versie: None Totaal geheugen: 573212 kB Vrij geheugen: 474692 kB Box Uptime: 22d 1:13 Software System OE: PLi-OE Distro: openpli Firmware versie: 4.0 Driver date: 3.13.5+20150623-r0.2 Kernel versie: 3.13.5 Gui versie: 2015-09-25

BOX 3

Merk: Vu+ Model: Solo² Chipset: 7356 Frontprocessor Versie: None Totaal geheugen: 573212 kB Vrij geheugen: 508144 kB Box Uptime: 3:43 Software System OE: PLi-OE Distro: openpli Firmware versie: 4.0 Driver date: 3.13.5+20150623-r0.2 Kernel versie: 3.13.5 Gui versie: 2015-10-02

aangepast door Denisdaf

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...