Ga naar inhoud


Oscam op Samsung F-serie tv


wimend

Aanbevolen berichten


Als ik het goed begrijp dient Samygo om in de tv te kunnen met bv telnet.

Zo ja is deze firmware veilig en wie heeft er hiermee ervaring?

Welke versie voor UE40F7000.

Wie kan me opweg zetten om deze dan te instaleren, ik lees er wel wat dingen over dat je Skype moet instaleren .

Wil wel eerst wat dinge over weten vooraleer ik er aan begin.

aangepast door wimend
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Grote kans, dat dan je ontvanger onbruikbaar wordt, grote kans dat je ontvanger weer een echte Samsung wordt, grote kans dat de nieuwe Samsung software niet meer geladen wordt op de ontvanger.

 

Met zoveel kansen win je altijd, maar wat de prijs zal zijn?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Tja, het gezegde is, bij twijfel niet ....

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Je kan de originele software via service-port uitlezen en dan de Samygo erin zetten.

 

Bij twijfel bel je bank als je genoeg centjes hebt om een nieuwe te kopen als je de tv om zeep helpt.

 

Waarom geen linux ontvanger ?

De Samsung is veel te beperkt met OScam  je kan het niet lekker tweaken als je meerdere coderingen in je servertje hebt draaien.

 

Mazlzl

Avalon

aangepast door Avalon
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...