Ga naar inhoud


De strijd tussen samsung en apple weer nabij?


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

Nou mijn beste Ijzerbout dan wil ik eens zien hoe rap jij jouw Blackberry 10 verruilt nadat je dit bericht gelezen hebt:

 

https://blog.whatsapp.com/10000617/WhatsApp-support-for-mobile-devices

 

Ja ik heb het verhaal gelezen en heeft me niet echt geboeid.

En ik zie dat je van BlackBerry niet veel snapt.

Sinds de voorlaatste update van BB OS10 is het mogelijk om Android Apps te downloaden uit de Amazon Store. En nu is het ook perfect mogelijk om de Apps uit the Google Play Store te laden.

WhatsApp gaat verdere support voor de native WhatsApp App voor BlackBerry 10 stoppen aan het einde van 2016. Waar is het probleem? Je kunt doodgewoon de Android versie laden. Die doet het net zo goed op BlackBerry 10 als de native App.

Er is absoluut geen verschil.

 

Dan heb ik nog een oud BlackBerry-tje: de Curve 8520. Is al een oud beestje, 6 jaar oud. Maar is altijd mijn trouwe begeleider geweest. Daar zit mijn 2e GSM nummer in en ik kan er prima mee telefoneren en WhatsAppen. Verder gebruik ik hem voor de muziek in mijn auto via TuneIn want dat doet het ook prima.

 

En als niets meer gaat is er altijd nog BBM, BlackBerry Messenger. Die App vind ik zelfs beter dan WhatsApp en heeft zelfs beeldsupport, iets wat WhatsApp (nog) niet heeft.

 

Voor de BlackBerry kost een accu voor de Z10  5,68 €uro incl. verzenden en ja...ik kan hem zelf vervangen net als de SD kaart. Iets wat je bij Crapple niet kan. :D

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...