Ga naar inhoud


internet via satteliet is dat de moeite?


magicmerlin

Aanbevolen berichten

voila ik stuit op een probleem , ik dacht met de satlink de schotel uit te richten , maar volgens mij gaat dat niet lukken , want die lnb is niet geschikt voor het ontvangen van zenders , dus wie heeft er raad voor mij om de juiste signaal te vinden???

aangepast door magicmerlin
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 52
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Moderator

Je kan er misschien tijdelijk even een gewone lnb in zetten?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

We zijn benieuwd naar je ervaringen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

voila ik stuit op een probleem , ik dacht met de satlink de schotel uit te richten , maar volgens mij gaat dat niet lukken , want die lnb is niet geschikt voor het ontvangen van zenders , dus wie heeft er raad voor mij om de juiste signaal te vinden???

 

Uitrichten van die schotel kan met de meegeleverde LNB en modem, daar heb je geen andere LNB en TV o.i.d. voor nodig.

http://satelliet-internet.eu/uitricht-hulp/

handleiding tooway.pdf

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@magicmerlin, plaats even wat plaatjes als het werkt, via speedtest.net. Ik ben benieuwd wat de ping is, dat is belangrijk bij o.a. VOIP.

aangepast door ceesv
Off topic informatie gewist

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

@magicmerlin, plaats even wat plaatjes als het werkt, via speedtest.net. Ik ben benieuwd wat de ping is, dat is belangrijk bij o.a. VOIP.

Ik had eerder al gemeld dat VoIP prima ging over de satellietverbinding.
  • Like 1

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...