Ga naar inhoud


Auto inruilen of doorrijden?


Jürgen

Aanbevolen berichten


  • Reacties 59
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Nou, de bureaucratie functioneerd wel alleen is die gebaseerd op de wetgeving en de inhaligheid van de huidige regering.

Wij zijn het daar alleen niet mee eens dus dat leidt bij sommigen tot enige frustratie.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou met deze auto blijven rijden moest ik van jou zijn indien je toch een paar reisjes zou doen per jaar.

 

je kleinere auto's die je opgenoemd hebt zullen alleszins niet zoveel mee kunnen krijgen dan deze auto.

 

Deze auto heeft zichzelf ook al bewezen, je weet dat hij goed is. Van de andere moet je het altijd afwachten ( er bestaan nu eenmaal ook maandagochtend auto's)

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, de bureaucratie functioneerd wel alleen is die gebaseerd op de wetgeving en de inhaligheid van de huidige regering.

Wij zijn het daar alleen niet mee eens dus dat leidt bij sommigen tot enige frustratie.

begrijp ik niet

heb die zooi per RDW online gecancelled

al meer dan een maand geleden

Ik zou met deze auto blijven rijden moest ik van jou zijn indien je toch een paar reisjes zou doen per jaar.

 

je kleinere auto's die je opgenoemd hebt zullen alleszins niet zoveel mee kunnen krijgen dan deze auto.

 

Deze auto heeft zichzelf ook al bewezen, je weet dat hij goed is. Van de andere moet je het altijd afwachten ( er bestaan nu eenmaal ook maandagochtend auto's)

 

er bestaan niet enkel maandag ochtend auto's er bestaan ook kutmodellen :grin:

Tears Of Hope

Al Di Meola

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ten nadele ondervonden, mijn geparkeerde bestelauto is al 3x in 1 jaar tijd aan puin gereden, de laatste was een aantal weken terug en ik zit nog steeds te wachten op zijn terug keer, de schade is enorm en 2x toe is uiteraard de dader gevlogen en onbekend. Geen briefje op je ruit nee alles keurig opruimen en wegrijden. Gelukkig allrisk maar van die 300 euro eigen risico wordt je dan wel moe zo zonde.

 

 

Nokt de auto er zelf niet mee dan zorgen we daar wel even voor, tot zover de slechte chauffeurs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

NAS'je met een camera erbij?

aangepast door Psychosammie
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Om dit topic af te sluiten wil ik toch nog even vertellen dat wij uiteindelijk besloten hebben om de auto in te ruilen en wel tegen een beduidend kleinere maar wel heel zuinige Hybride.

De vervangende auto is een Toyota Yaris Hybrid geworden, doe ik ook nog iets aan het milieu. ;)

 

Het zal wel af en toe passen en meten worden om de bagage in de auto te frummelen maar het meeste deel van de tijd rijden wij uiteindelijk in en om onze woonplaats.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Zo, da's wel even een heel andere auto. Ik hoop dat je er net zoveel plezier van gaat hebben als je van je x-trail hebt gehad.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vast wel, is in elk geval superzuinig en muisstil, althans tot 50 kmh want daarna wordt de elektromotoraandriving door de benzinemotor overgenomen.

 

Inderdaad wel een verschil maar optisch is de Yaris ook niet verkeerd, zie bijlage.

 

 

post-37183-0-19283900-1459083583_thumb.jpg

post-37183-0-33672600-1459083651_thumb.jpg

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...