Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Ik ben op zoek naar een tuner om satelliet en Ziggo te combineren. De DUO2 is hiervoor geschikt maar vind ik iets te duur.

Iemand een suggestie voor een ander merk?

Geplaatst:

De nieuwste generatie tv's heeft ook een DVB-S tuner aan boord. Dan hoef je helemaal geen losse tuner meer.

De VU+ Duo2 mag dan wat meer kosten, je hebt er ook een geweldig apparaat aan.

Life is bitter.

Geplaatst:

Mijn TV heeft alle mogelijke tuners aan boord maar ik kan er nog steeds geen cccam op installeren.. Dus, wordt het een DUO2 of is er een goedkoper alternatief?

Geplaatst: (aangepast)

je kan mss eens kijken naar Xtrend  ETXXXX.Is ook een goede reeks tegen goedkopere prijzen dan de VU duo2.Ik heb die duo2 hier 2 X staan en supermachines.PS: als je goed surft kan je die duo2 voor iets meer dan 320 eurootjes al kopen

aangepast door bellejt
  • Like 1

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Geplaatst:

Ik heb hier ook een duo2 waar ik met volle tevredenheid gebruik van maak. Is het geld zeker waard. Zijn toch apparaten die je langdurig gebruikt. 100 euro verschil wat is dat nou op de gebruiksduur van zo'n apparaat???

Geplaatst:

Ik ben gewoon jaloers dat ik nog NIET een Vu+ Duo 2 bezit, maar later dit jaar komt hij.

En wat is duur, voor mijn ouwe Duo (1), nog altijd in gebruik, betaalde ik indertijd dik in de 500 Euro.

Qua kwaliteit en snelheid is deze ver achterhaald in vergelijk met een Duo 2.

Gewoon gaan voor die banaan en neem één duaal tuner voor satelliet, met een één duaal tuner voor de kabel.

CCcam of OScam is een fluitje van een cent om te installeren.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Geplaatst:

Hallo,

Ik ben op zoek naar een tuner om satelliet en Ziggo te combineren. De DUO2 is hiervoor geschikt maar vind ik iets te duur.

Iemand een suggestie voor een ander merk?

een ander receiver subforum opzoeken

of wat wil je horen?

I Am Gone Love You

JESTOFUNK

• Moderator
Geplaatst:

2e hands kopen?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

elke tweedehands advertentie staat met de specificaties van het toestel en tuners op de sites

ook wat die moet kosten

wat die niet moet kosten is nieuwprijs

eenvoudiger is het niet, lastiger met tegenvragen ook niet

I Am Gone Love You

JESTOFUNK

Geplaatst:

wat de vraagsteller niet heeft vermeld is wat hij eigenlijk juist wil.Kijken en opnemen tegelijk ? Op beiden tegelijk ? Geeft een gans andere configuratie van de box en bijhorend prijskaartje.Simpele box met DVB-T2 (dual) en DVB-S2 komt voor duo2 op en 350 euro.Voor minder bekende boxen op 150 euro.Wel met single tuners.Is maar wat je wil hé.Met de huidige prijzen koop je toch geen 2dehands meer.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Geplaatst:

Wat ik wil is Ziggo en satelliet kijken met 1 ontvanger, opnemen hoeft niet.. In eerste instantie was mijn oog gevallen op een duo2 maar inmiddels zie ik dat een Formuler F1 of een ET7500 ook geschikt zijn en die koop je voor 179 euro.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...