Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wat ik wil is Ziggo en satelliet kijken met 1 ontvanger, opnemen hoeft niet.. In eerste instantie was mijn oog gevallen op een duo2 maar inmiddels zie ik dat een Formuler F1 of een ET7500 ook geschikt zijn en die koop je voor 179 euro.

Heb beide even vergeleken met de specificaties van de Duo 2, kunnen  zeker niet aan Duo 2 tippen,

van alles minder.

Kwaliteit kost wat, kan natuurlijk niet in je portemonnee kijken.

• Like 1

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

• Moderator
Geplaatst:

En ik heb geen ontvanger te verkopen, ik opperde alleen dat wanneer je budget niet toereikend is voor een nieuwe, 2e hands misschien een optie is.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Een nieuwe lijkt lastig te worden. Mijn Vu+ DUO is overleden en ik wilde een DUO2 kopen maar deze is niet meer leverbaar en een aantal shop denken dat hij ook niet meer gaan komen.

Is hier iemand op de hoogte van een DUO2 opvolger?

VU+ DUO (VTi 5.1.0)
DM500HD (Openpli)
Maximum E85 met | 28,2E | 23,5E | 19,2E | 13,0E |

Geplaatst:

wat een larie.Is bij de betere zaak in massa's in stock.En voor een hele leuke prijs ook.Mag hier geen reklame maken maar stuur maar een PM als je meer wil weten waar ik de mijne kocht voor een leuke prijs.Hebben filialen in NL en BE.

PS: mss willen ze wel de 4k verkopen die duurder is maar vermoedelijk een kort leven is beschoren omdat er al gedacht wordt die 4k te verlaten kostenbatend op sat niveau en TV niveau..

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...