Denisdaf Geplaatst: 23 februari 2016 Geplaatst: 23 februari 2016 Hallo mod's, Zou het mogelijk zijn, en natuurlijk indien er geen tegenargumenten zijn om een opstart te maken van een rubriek handleidingen? De reden voor mijn vraag is meervoudig. Ten eerste bvb om mensen te helpen die een handleiding missen van een apparaat dat ze hebben of recentelijk bvb 2e hands kochten maar waar de handleiding niet meer bijzat. Of, de handleiding van iets zelf te goed hebben weggelegd ( lees verloren ), en bv ook zoals in een situatie waardoor ik deze vraag bedacht, ik kocht deze middag een apparaat maar de handleiding is in een zo klein lettertype geschreven dat het vermoeiend is ze te lezen, en men ze na 1 zin gewoon weg legt. Aan jullie de bedenking, a we doen het, b, neen laat (voorlopig of sowieso) maar zitten. Alvast met dank voor het lezen. Dd Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot. Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen. Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.
muppet Geplaatst: 25 februari 2016 Geplaatst: 25 februari 2016 Op zich handig maar kun je de meeste handleidingen niet via het internet vinden. vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird Vu+ solo - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor
Denisdaf Geplaatst: 25 februari 2016 Auteur Geplaatst: 25 februari 2016 Op zich handig maar kun je de meeste handleidingen niet via het internet vinden. neen. Juist daarom. En ik kwam nu zelf in dat niet te vinden schuitje terecht, daar ik een onleesbaar docje bij een splinternieuw apparaat meekreeg. Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot. Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen. Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.
Marc-Sim Geplaatst: 25 februari 2016 Geplaatst: 25 februari 2016 @Denisdaf, Zo'n rubriek bestaat er eigenlijk al - Zie onder Elektronica hobby hoekje > De rokende soldeerbout > Schema's, handleidingen ..... (is zelfs vastgepind) 1x Triax78 enkel voor 23.5° - 1x Cahors BigBisat voor 13° + 19.2° (centraal) + 28.2° - 4x Inverto Twin Black LNB - 2x DiSEqC Switch - KOKA799 - HORIZON HD-S2 Satelliet meter - 40" SONY tv met CI-module/SC - Diverse ontvangers ivm instellen en testen....
Denisdaf Geplaatst: 25 februari 2016 Auteur Geplaatst: 25 februari 2016 @Denisdaf, Zo'n rubriek bestaat er eigenlijk al - Zie onder Elektronica hobby hoekje > De rokende soldeerbout > Schema's, handleidingen ..... (is zelfs vastgepind) ik ga kijken, Bedankt voor de tip. Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot. Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen. Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.
Denisdaf Geplaatst: 25 februari 2016 Auteur Geplaatst: 25 februari 2016 @Denisdaf, Zo'n rubriek bestaat er eigenlijk al - Zie onder Elektronica hobby hoekje > De rokende soldeerbout > Schema's, handleidingen ..... (is zelfs vastgepind) Ben daar even gaan kijken, dat is eigenlijk niet wat ik bedoel hoor. Eenvoudig enkel bedoeld voor handleidingen die men niet vinden kan. Dus, misschien wel op het net staan, maar omdat men net niet de juiste zoekterm ingeeft er telkens naast pakt. Ik heb namelijk al vaker ondervonden dat zowel op dit forum, als bij andere zaken er iemand iets ingeeft waar je zelf niet aan denkt, misschien omdat het juist te voordehandliggend is en je er daardoor niet aan denkt. Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot. Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen. Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen