Ga naar inhoud


Zoiets kan alleen in België


Sprietje

Aanbevolen berichten

Dit is een slimme en handige Belg, en deze ook

 

Een Amerikaan, een Fransman en een Belg komen een geest uit een fles tegen. De geest zegt "Ik kan je een eeuwig gelukkig, jong en fantastisch leven bezorgen, maar dan moet je wel aan één voorwaarde voldoen: je mag een voorwerp, hoe klein ook, in welke rivier of zee dan ook gooien, maar als ik het terugvind, dan sterf je."

 

Zo gezegd, zo gedaan. De Amerikaan gooit zijn voorwerp in de Atlantische Oceaan. De geest zoekt en zoekt, en vindt heel snel de tandenstoker die de Amerikaan erin gooide terug. De Amerikaan sterft.

 

Vervolgens gooit de Fransman zijn voorwerp in Middellandse Zee. De geest zoekt en zoekt en zoekt, en vindt uiteindelijk de speldenknop terug. Ook de Fransman bekoopt het met zijn leven.

 

Dan is het de beurt aan de Belg. Hij gooit zijn voorwerp achteloos in de Dender en gaat rustig naar huis. De geest zoekt en zoekt en zoekt en zoekt, maar kan maar niet vinden wat de Belg in de Dender heeft gegooid. Ten einde raad gaat hij naar hem toe, en zegt: "Ik kan niet anders dan jou het eeuwig gelukkig jong en fantastisch leven geven. Dit is me echter nog nooit overkomen. Mag ik je vragen wat je er hebt in gegooid?"

 

De Belg zwijgt even, glimlacht en zegt dan: "Een bruistablet."

 

:D

aangepast door Tripleboy

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites


In Nederland wordt na een ongeval tegen een vangrail, deze meteen vervangen voor een nieuw gedeelte.

 

En dan zeggen dat de Nederlanders zuinig zijn.

 

Volgens mij worden de kosten van zo'n vervanging gewoon verhaald op de WA verzekering van een van de betrokkenen bij dat ongeval.

Allesbehalve zuinig.

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

die openklappende Fassade van dat huis, is niets nieuws....  precies hetzelfde heb ik jaren geleden al gezien ergens in een stad in de DDR...  Dat is destijds ook op de TV geweest.   Ik probeer het wel te vinden op youtube... als iemand het ooit opgeladen heeft uiteraard.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij worden de kosten van zo'n vervanging gewoon verhaald op de WA verzekering van een van de betrokkenen bij dat ongeval.

Allesbehalve zuinig.

 

Kan misschien zijn, maar het is wel veiliger met een nieuwe vangrail, als dat er zoals in België overal de vangrails plat op de grond blijven liggen, of dat er gevaarlijke uitsteeksel aan blijven zitten jaren lang.

En ik dacht dat de wa verzekering niet veel duurder is in Holland als in België.

 

Maar ja ik kan niet anders zeggen, als dat de meeste belgen gezellige mensen zijn. Dus daar ligt het niet aan.

En ze noemen mij ook wel eens een over de schutting gegooide belg, omdat ik me vaak onbewust aanpas aan de taal als ik er aan het werk ben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

LoL , volgens vtm herkennen bepaalde tv decoders van proximus 29/2 niet , dat waren ze effe vergeten in de soft.

M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek

Lokatie's hoevenen & blier (belgië)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Tja ,29 februari,

 

In Düsseldorf, op de luchthaven,  kende het bagagesysteem deze datum niet, en talloze koffers zijn blijven staan.

Gebeurt dus niet alleen in België.

 

Een oudere medewerker herinnerde zich dat een aantal jaren geleden er ook zoiets gebeurd was eind februari.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ook soms een ramp is, en zelfs erger dan het jaar 2000, is als het een schrikel seconde jaar is.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat wat men als mens tijdens een ramp ondergaat is zeker niet dat wat iemand een ramp noemt

 

maar terug on topic;

de 2,5 ton Landrover van mijn baas destijds, ging ook gewoon dwars over de stoep en via de begroeide heuvels van het Zwitserse dorpje , om te zeggen Of-road , omdat die gek het leuk vond en die landrover pas had met een juist doorlopen Of-road cursus van Landrover Nederland

 

infantiel gedrag tref je overal aan en als er een wapen in het dashboard kastje gelegen had als cadeau van de Landrover Auto handelaar zou hij ook nog in de lucht geschoten hebben tijdens zijn rit over andermans terrein

 

het wordt langzaam maar zeker tijd dat die Gasten allemaal hun papiertje inleveren en in het vervolg met het Openbaar vervoer gaan.

Painted Moon

The Silencers

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...