Ga naar inhoud


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Naast al het gedoe betreffende soort abonnement, prijsverhoging en kortingen komt er nu een ander raadsel op mij af. Op "mijn CD" heb ik eens gekeken naar mijn abonnement (zit verstopt). Ik zie dat e.e.a. recent gewijzigd is (helaas heb ik geen schermafdruk van enige tijd geleden gemaakt).

Mijn Familie HD light pakket wordt nu Familie pakket genoemd. Contract loopt tot 31/10/2017 en daar klopt geen hout van. Eigenlijk weet ik niet tot wanneer mijn contract loopt, maar als er een afloopdatum was, zou die ergens september 2016 kunnen zijn.

Mijn extra kaart heet nu ExtraTV FamilieHD pakket. Contract loopt tot 29/2/2016, zo ongeveer nu dus. Wordt dat maandelijks aangepast m.b.t. een opzegtermijn?

Ik kan natuurlijk bij CD informeren hoe dat allemaal zit, maar ik ben toch niet van plan binnenkort te gaan opzeggen, dus lijkt mij momenteel niet erg zinvol.

Maar ik geef ieder in overweging screenprints te maken van zijn abonnementen op de CD site voor eventuele latere misverstanden. Een screenprint is je enige bewijsmateriaal voor latere problemen. Ander bewijsmateriaal heb ik niet.


Geplaatst:

Exact hetzelfde gehad!! Het zijn een stel ratten bij CD.. Iedere kaartwijziging (ook door CD zelf) wordt het contract met een jaar verhoogd.. Dit doet het systeem automatisch!! Is een vorm van hele foute klantenbinding.. Mijn kaarten waren zelfs contractvrij!! Ze hadden de foute kaart afgeschakeld.. Na bellen met de "klantenservice" werd de goede kaart afgeschakeld en de verkeerd afgeschakelde weer geheractiveerd. Meteen een tweejarig contract op ALLE overgebleven kaarten... Bellen helpt je niets, mailen ook niet.. Heb het na 1 maand op kunnen lossen met de Webcare van CD....

Geplaatst:

Waar staat dat ergens in Mijn CanalDigitaal tot wanneer je contract koopt?

Inloggen Mijn CanalDigitaal

Zenderpakket uitbreiden

(vervolgens worden abo gegevens opgehaald en zichtbaar gemaakt)

printscreen en wegwezen :)

Geplaatst:

Op de kaarten die ik heb staat contract tot 29-02-2016. Dat klopt helemaal. Ik kan me niet voorstellen dat als ze per 1 april het abonnement van Familie HD-light naar Familie-HD aanpassen, het contract weer een jaar verlengt wordt.

  • Moderator
Geplaatst:

Op de kaarten die ik heb staat contract tot 29-02-2016. Dat klopt helemaal. Ik kan me niet voorstellen dat als ze per 1 april het abonnement van Familie HD-light naar Familie-HD aanpassen, het contract weer een jaar verlengt wordt.

in canaldigitaal logica: Een nieuw abonnement, dus weer een jaar :)

VU+ Duo4kSe  met VTi    VU+ duo2 met VTi 

Triax 78, astra 1,2,3, HB

Geplaatst:

Toch nog eens oude emails nagevlooid en e.e.a. op een rijtje gezet. In 2014 werd de prijs van een extra kaart verhoogd van 2.50 naar 4.50. Bij het telefonisch opzeggen van de extra kaart werd toen gezegd dat ik het oude tarief nog twee jaar mocht houden. Ik heb de extra kaart toen niet opgezegd. In de definitieve uitvoering blijkt nu dat er een korting van twee euro gegeven wordt gedurende 2 jaar, niet zozeer gekoppeld aan die tweede kaart, maar meer op het totaalbedrag, en dat de contractduur van de hoofdkaart DRIE jaar werd. In 2014 had ik nog een contract tot 2015 en daar is dus toen twee jaar bijgeteld. Het is mij indertijd niet opgevallen. Met de recente pakketverandering is de contractduur dus toch niet gewijzigd. Kijken of per 1 april, als de verhoging ingaat, Brava nu te ontvangen is. En in de loop van dit jaar alsnog mijn tweede kaart opzeggen.

Geplaatst:

Alle veranderingen bij CanalDigitaal gaan meestal altijd op dinsdag in. Het zou me niet verbazen als je a.s. dinsdag 1 maart de zender Brava kunt ontvangen. Ze laten een verandering meestal niet op de laatste dag ingaan i.v.m. problemen die kunnen optreden.

Geplaatst:

ik zie niks maar mijne  loopt tot december 2016

play more,play sport, betv, movie&series, film1, hbo, ziggosport,  tophd, hd+, telenet, proximustv, canal digitaal, netflix,

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...