Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hopelijk zit ik in deze rubriek op de juiste plek.

Ik heb een Xsarius Satmeter HD Combo Plus Pro Spectrum gekocht, maar de handleiding is in zulke kleine lettertjes opgesteld dat het niet te lezen is.

In Groningen waar ik vond dat ze de invoerder zijn van dit speeltje, zijn ze echt irritant onbeleefd, en zeker niet klantvriendelijk.

Dus ben ik op zoek naar wie dat echt maakt, en onder welke namen dat nog op de markt is, om dan te zoeken naar een mogelijke download van de handleiding.

Iemand een tip?

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Geplaatst:

Op google is ook niets te vinden, maar deze oplossing is wel omslachtig,

als je de handleiding kunt in scannen dan kun je deze op de computer of laptop uitvergroten.  

Je kunt ook foto's maken van de handleiding en die op de computer of laptop uitvergroten.

Van horen zeggen of zelf uitgeprobeerd? 

Geplaatst: (aangepast)

Niet onder de naam Xsarius.

Maar waarschijnlijk is dat apparaat ook voor andere groothandelaars, of importeurs onder andere namen gemaakt.

Vandaar dat ik dat vroeg in mijn OP.

Ik heb dat als eerste gedaan, althans aan begonnen, niet te lezen, de vergrotingsfactor moet zo groot zijn, dat de karakters wat onderscheid tussen wit en zwart haast niet meer te lezen valt.

Een beetje zoals men destijds in de tempo pasar in de fotografie een grofkorrel negatief had ( hoge asa waarde ) en daarvan een toch redelijk grote foto moest maken, ge begint dan meer een krantenfoto te krijgen dan een foto he.

Wel dat is ook het resultaat.

Ik maakte van 2 blaadjes originele grootte 8cm x 15cm 1 A4 ken, en dan zat ik al met het genoemde, dus nog groter zou niets meer geven als resultaat.

Niettemin bedank voor de input, als de druk was zwarter was ware het een mogelijkheid.

aangepast door Denisdaf

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Geplaatst:

De "Revez hd pro" lijkt op de Xsarius HD Combo Plus. http://www.revez.eu/index.php?id_product=9&controller=product

Die lijkt er niet alleen op, dat is hem gewoon maar dan met een geel jasje ipv een blauw.

Wie weet wordt deze voor de Franstalige medemens gemaakt met een Engels/Franse handleiding, zoals bij de mijne een Engels/Nederlandstalige handleiding bij zit.

Bedankt, ik probeer met deze gegevens een leesbare handleiding.

Geplaatst:

Ik heb de handleiding wel in het Engels met hele duidelijke afbeeldingen in pdf maar die is 15Mb groot en kan ik niet plaatsen op dit forum.
Als je daar wat aan hebt, kan ik wel zorgen dat je die krijgt.

Verder een paar video's van dit apparaat:

en

Geplaatst: (aangepast)

Ik heb de handleiding wel in het Engels met hele duidelijke afbeeldingen in pdf maar die is 15Mb groot en kan ik niet plaatsen op dit forum.

Als je daar wat aan hebt, kan ik wel zorgen dat je die krijgt.

mooi, Ik kan die wel ergens ophalen als je me eventueel de plek geeft waar dat kan.

Of als je ze ergens kan plaatsen waar ik ze kan grabben ben ik al een heel eind verder.

De videokes heb ik binnen, ik geloof de handleiding in het Engels ook.

Is het deze HD-PRO-User_Manual.pdf?

aangepast door Denisdaf

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...