Tuneboy Geplaatst: 26 februari 2016 Geplaatst: 26 februari 2016 Hallo, Wij zijn van plan om een alarmsysteem te installeren in ons huis. Wij hebben al 2 offerten ontvangen van verschillende firma's - Het Jablotron 100 systeem die ongeveer op 3000€ komt.- Risco lightsys systeem die ongeveer op 2500 komt.Beide met ongeveer zelfde aantal detectoren/rookmelders/raamcontacten enzIemand ervaring met 1 van deze 2 merken? Beide zouden wel hybride systemen zijn die dus zowel bedraad als draadloos kunnen geinstalleerd worden. alvast bedankt
Gast catw Geplaatst: 26 februari 2016 Geplaatst: 26 februari 2016 (aangepast) Er zijn daar al meer gegevens over, dan kan je HIER even kijken. 26 februari 2016 aangepast door catw
Tuneboy Geplaatst: 26 februari 2016 Auteur Geplaatst: 26 februari 2016 Er zijn daar al meer gegevens over, dan kan je HIER even kijken. Uhm dit gaat over het paradox systeem? Wat heeft dat met mijn 2 merken te doen? Familie van...
Gast catw Geplaatst: 26 februari 2016 Geplaatst: 26 februari 2016 Je vraagt informatie, dus een link naar meer gegevens zou m.i. altijd gemakkelijk zijn.
Tuneboy Geplaatst: 26 februari 2016 Auteur Geplaatst: 26 februari 2016 Je vraagt informatie, dus een link naar meer gegevens zou m.i. altijd gemakkelijk zijn. Ik vraag naar ervaring, info over beide systemen heb ik al genoeg gevonden.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen