Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

na reboot kan ik hem activeren enkel krijg ik een GSOD

dus dit werkt niet, het systeem start gelukkig wel gewoon weer op

dit gaat erg snel, ik vermoed dat er een soort recovery word uitgevoerd

Geplaatst:

is er misschien een ander programma die wel werkt?

Als ik de Dm opnieuw flash met de usb stick aangesloten zal hij deze dan op de usb plaatsen.

ik heb ergegen gelezen dat de Dm ook vanaf usb te starten is enkel kan ik nu niet vinden hoe ik dit moet uitvoeren

Geplaatst:

Dat zijn dual boot opties die in elk geval door OpenPli allang niet meer ondersteund worden. Vroeger had je iets als Barry Allen, maar dat bestaat al jaren niet meer....

Dream OE 2.0 ondersteunt de FladhExpander. Je zult alleen zelf je softcam moeten implementeren. Niet echt moeilijk... Ingebouwde DCcamd. CCcam binary gewoon renamen naar DCcamd en rechten op 755 zetten....

Geplaatst:

ik gebruik cccam 2.30

maar als ik je verhaal zo lees moet ik deze renamen naar DCcamd of lees ik dit nu verkeerd?

maar waar zet ik de rechten op 755 ?

Geplaatst:

Ja, dat komt omdat Dream Multimedia alleen een licentie heeft voor hun Dream-Crypt(die overigens nutteloos is gebleken al die jaren). Niemand (ook Dream niet) gebruikt deze softcam. Door een CCcam binary te renamen naar DCcamd en op dezelfde plaats te zetten als waar de originele DCcamd staat behoed je jezelf een hoop editeerwerk ininit.d (deze start namelijk automatisch DCcamd. Rechten kun je zetten met telnet of DCC....

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...