Ga naar inhoud


CanalDigitaal zorgt voor consternatie


Sprietje

Aanbevolen berichten

Vele mensen weten natuurlijk dat er diverse forums zijn waar satellietontvangst besproken wordt. CanalDigitaal heeft zelf ook een forum en CanalDigitaalWebcare geeft daar regelmatig antwoorden op vragen van forumleden.
Er is ook een forum wat speciaal over campers gaat in de breedste zin van het woord met o.a. ook een gedeelte over satellietontvangst.
Daar heeft CanalDigitaal Webcare zich sinds enkele dagen als lid ingeschreven en daar loopt nu een draadje over. In de twee dagen dat dit draadje loopt zijn er al 90 reacties geplaatst over het feit dat CanalDigitaalWebcare nu ook op het forum zit. De gemoederen lopen soms flink op en in eerste instantie vroegen de leden zich af of dit wel echt CanalDigitaal was die zich op het forum had aangemeld want de forumeigenaar en de moderators wisten van niets. Inmiddels is voor iedereen duidelijk dat het echt zo is.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Ik herinner mij nog dat Canaldigitaal hier ook een account had.

 

Dat ging niet echt goed.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ze dat nog niet weten komen ze er nooit achter.

 

Maar CanalDigitaal hoeft geen probleem te zijn op een onafhankelijk forum mits ze geen uitzonderings positie verkrijgen ten opzichte van andere leden.

Dus geen moderator rechten om berichten aan te passen, te wissen en te verwijderen als het CanalDigitaal even niet goed uitkomt.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach, ik ben een moderator op een astronomie forum. De hobbyisten en de leveranciers: een kleine wereld. Daarom leveren alle leveranciers zonder uitzondering goede service: anders kan je onmiddellijk inpakken. Eén leverancier maakte de fout door op basis van argumenten het soms oneens te zijn met forumleden. Dat heeft hij geweten, want klanten zijn er in alle soorten en maten - en je hebt er bij zitten die het ècht niet kunnen bevatten dat service bijvoorbeeld tot uitdrukking komt in een hogere prijs - om een voorbeeld te noemen.

 

Eindeloze verhalen en rellen, en de leverancier neemt niet meer deel aan discussies, en vanaf dat moment loopt alles prima - ook met zijn zaak.

 

En nu heeft Canaldigitaal die communiceert als een mossel en een arrogant imago heeft, het plan om op een forum actief deel te nemen aan discussies? Kansloos.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, CanalDigitaal doet op dat forum nu toch zijn uiterste best om ook positief over te komen.

Een lid schreef:
"Ik moet hierbij even terug denken aan een actie die ze vorig jaar hadden.
Mooie folders en een reclame staander met de actie indien u nu een recreatieset koopt en een twee jarig recreatie abonnement afsluit krijg je een cashback van 150 euro.
Helaas bij CanalDigitaal gaven ze aan aktie.......... Nog nooit van gehoord en helaas geen 150 retour.
Prima, folders bij het oud papier staander bij het oud-vuil en CanalDigitaal ook."


Waarop CanalDigitaal reageerde met:
"Je mag zeker klagen op ons, daarvoor zijn wij hier!
Als je aan een cashback meedoet, moet je dat uiteraard ook krijgen.
Je kan in een privebericht je adres of kaartnummer naar me sturen. Dan los ik het voor je op!"


Er zijn dus zeker niet alleen negatieve dingen over CanalDigitaal te schrijven.
 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ian Dury {hit me with your rithmstick} hit me hit me

 

i.... Die gaan hun gelijk nu via het forum halen.

 

.... missie.

je haalt geen gelijk in een forum, dat gelijk haal je bij de Rechter .

 

overigens supportforum of service desk is ook weer verschillend in bevoegdheden en iemand de mattenklopper geven is vaak effectiever dan een Uitspraak van een Rechter

Sollicitere

Janse Bagge Bend

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarom start je een eigen forum: je kan zelf modereren - en tegelijk zeggen dat je in dialoog bent met de klant.

 

Nogmaals, er is niets op tegen. Maar mij vallen in het algemeen twee dingen op:

- CD komt nogal arrogant over;

- Klanten van CD lijken chronisch ontevreden te zijn, en lopen altijd te klagen over de hoge tarieven.

 

Ten aanzien van dat laatste: Get a life - neem kabel, TV via Internet of ga met een roestige spijker DVB-T ontvangen. En als je geen kabel hebt of snel internet omdat je in het buitengebied leeft, pech gehad. Er is meer dan TV kijken.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarom start je een eigen forum: je kan zelf modereren - en tegelijk zeggen dat je in dialoog bent met de klant.

 

Nogmaals, er is niets op tegen. Maar mij vallen in het algemeen twee dingen op:

- CD komt nogal arrogant over;

- Klanten van CD lijken chronisch ontevreden te zijn, en lopen altijd te klagen over de hoge tarieven.

 

Ten aanzien van dat laatste: Get a life - neem kabel, TV via Internet of ga met een roestige spijker DVB-T ontvangen. En als je geen kabel hebt of snel internet omdat je in het buitengebied leeft, pech gehad. Er is meer dan TV kijken.

de laatste zinsnede is heden ten dage niet meer van toepassing

 

sky dsl via astra

of

tooway over eutelsat

 

heb je beeld en internet

 

en censuur op een forum is extreem bedenkelijk

Sollicitere

Janse Bagge Bend

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op hun eigen forum vond ik ze anders niet neutraal. Ieder die maar een beetje teveel kritiek had werd het zwijgen opgelegd.

of die ze te goed vond ook zoals moi haha

play more,play sport, betv, movie&series, film1, hbo, ziggosport,  tophd, hd+, telenet, proximustv, canal digitaal, netflix,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...