Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Ik vroeg me af in hoeverre dit mogelijk is, of hoe het zonder problemen zou kunnen worden gerealiseerd.

Schotel, 4 Quad LNB's

Van elke LNB naar elk van de 4 switches 1 coax.

Gevolg 4 lijnen naar ontvangers.

A, Naar ontvanger enkel om te kijken.

B en C naar ontvanger om te kijken en op te nemen.

D naar ,,,,,,

Nu gaat het over die D kabel.

Is er een manier om de uitgang van de 4e switch naar bvb een ander soort switch te brengen ( een beetje het omgekeerde van een 4 to 1 switch als dat bestaat ) die me zou toelaten dan, afhankelijk waar ik een 4e ontvanger zet te kijken?

Bvb

Apparaat 1 vast in slaapkamer

Apparaat 2 in leefruimte.

Apparaat 4 afhankelijk van de situatie verhuisbaar.

Mocht deze uitleg niet duidelijk zijn hoor ik het hier wel.

PS, Ik stel deze vraag ook maar omdat er iemand anders dan weer dit even kwam opwerpen.

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Geplaatst: (aangepast)

Ik zou een multiswitch gebruiken..dan heb je legio van oplossing / toepassingen bij de hand.

Of via ip gaan werken...ik heb zelf een triple tuner opstelling in de kelder staan met zowel ziggo als satelliet erop aangesloten.

In iedere ruimte waar ik een utp aansluiting voor handen heb kan ik de ipbox aansluiten.En gebruik maken van de "vrije" tuners die voorhanden zijn.

aangepast door Debuurvrouw

Gigablue Quad Plus - Gigablue X1 - Gigablue IPbox - Mutant HD51 4K - MiniX NEO X7

Geplaatst:

Hallo,

PS, Ik stel deze vraag ook maar omdat er iemand anders dan weer dit even kwam opwerpen.

dus academisch gedebatteer aan de stamtisch in het Café

zoals de buurvrouw schrijft een multiswitch en quattro's nemen

Nothing Compares 2U

Jimmy Scott

Geplaatst:

Ik zou een multiswitch gebruiken..dan heb je legio van oplossing / toepassingen bij de hand.

Of via ip gaan werken...ik heb zelf een triple tuner opstelling in de kelder staan met zowel ziggo als satelliet erop aangesloten.

In iedere ruimte waar ik een utp aansluiting voor handen heb kan ik de ipbox aansluiten.En gebruik maken van de "vrije" tuners die voorhanden zijn.

Bestaat daar eventueel een soort van schematische afbeelding van?

PS, dan dienen de Quad LNB's en de Diseqc switchen tot niets meer?

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Geplaatst:

Er bestaan ook multiswiths die met quads overweg kunnen , echter voor de ervaring ermee zul je effe in het forum van de wokjes moeten spitten

• Like 1

M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek

Lokatie's hoevenen & blier (belgië)

Geplaatst:

Er bestaan ook multiswiths die met quads overweg kunnen , echter voor de ervaring ermee zul je effe in het forum van de wokjes moeten spitten

Ha, ok, daar ga ik dan eens naar op zoek.

Bedankt

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...