Nieuw Geplaatst: 28 februari 2016 Geplaatst: 28 februari 2016 (aangepast) Ben zeer tevreden met deze ontvanger. Gebruik hem thuis en in mijn camper. Thuis heb ik een triple sat antenne en in de camper uiteraard met automatische satellite finder. Soms wil je de zenderlijst opnieuw downloaden en dan wil ik liever niet de lijst van Kathrein gebruiken, want dan krijg ik weer een andere zendervolgorde. Ik kan de zenderlijst opslaan en heb dan een XML bestand. Maar ik heb nog geen manier gevonden om zo'n lijst makkelijk te bewerken. Heeft iemand ervaring met het bewerken van een XML bestand. Met welke tool zou ik die lijst goed kunnen bewerken? Dank voor de reactie. 28 februari 2016 aangepast door Michel onduidelijke onderwerptitel!
dvbs Geplaatst: 28 februari 2016 Geplaatst: 28 februari 2016 Lukt het toevallig niet met Dreamboxedit? Groeten van dvbs, UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4
-verwijderd- Geplaatst: 28 februari 2016 Geplaatst: 28 februari 2016 SatChannelListEditor SatChannelListEditor_V5.4_FilesOnly.zip SatChannelListEditor_V5.4_Installer.zip
-verwijderd- Geplaatst: 28 februari 2016 Geplaatst: 28 februari 2016 (aangepast) info: Folgende Receiver werden unterstützt: Kathrein: UFS821/UFS822 Kathrein: UFS902/UFS910 Kathrein: UFS912/UFS913/UFS922/UFS923/UFS925 Receiver, die auf Enigma2 basieren Receiver, die auf Titan basieren Receiver, die auf NeutrinoHD basieren http://www.sofacentral.de/artikel/dvb-s-senderlisten-zusammenstutzen 28 februari 2016 aangepast door satmaat
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen