Ga naar inhoud


Oscam status programma hoe instellen?


Aanbevolen berichten

Ik heb het programma op de box gezet weet echter niet wat ik moet instellen bij server Setup.

Iemand enig idee?

Als gepensioneerd bedrijfs jurist van een groot concern voel ik me wel een beetje schuldig dit soort dingen niet te weten.

  • Like 1

Druk aan het hobbyen met de gigablue en een triax 110 multifeed.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Mimisiku

Het IP adres van de box en de WebIF poort die je bij die OScam versie gebruikt...

Overigens is het een waardeloze plugin (vind ik). Je kunt er alles mee zien behalve waarvoor je hem feitelijk installeert; namelijk de entitlements van je kaart inzien om te zien of de boel update. Dat zit er namelijk niet in en komt er volgens de auteur ook niet in. Zijn antwoord was letterlijk: Waarom, als je beeld hebt is de kaart toch geupdate? Kortom: Plugins-> Rode knop en verwijderen die zooi!

 

Er is een betere plugin met dezelfde classic look van de OSCam WebIf die wel de entitlements laat zien... OSCam Status Viewer rc 0.71.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat meer info zou handig zijn: Over welk programma heb je het en waarom niet gewoon via de WebIf van Oscam kijken?; Welke deco heb je met welk image, en welke versie van Oscam heb je erin staan?

 

 

Oscam status programma zoals de titel aangeeft en het maakt volgens mij niet uit welke deco /image of oscam versie er in staat.

Beeheap met 204 berichten nog steeds proeflidmaatschap?

Ik heb zo te zien met 30 al het lid status.

aangepast door softijs

Een blijde en tevreden Gigablue Quad+ gebruiker met een triax88 met astra 1/3.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het IP adres van de box en de WebIF poort die je bij die OScam versie gebruikt...

Overigens is het een waardeloze plugin (vind ik). Je kunt er alles mee zien behalve waarvoor je hem feitelijk installeert; namelijk de entitlements van je kaart inzien om te zien of de boel update. Dat zit er namelijk niet in en komt er volgens de auteur ook niet in. Zijn antwoord was letterlijk: Waarom, als je beeld hebt is de kaart toch geupdate? Kortom: Plugins-> Rode knop en verwijderen die zooi!

Er is een betere plugin met dezelfde classic look van de OSCam WebIf die wel de entitlements laat zien... OSCam Status Viewer rc 0.71.

Bedankt voor je duidelijke uitleg Mimisiku. Ik zal je raad opvolgen.

Druk aan het hobbyen met de gigablue en een triax 110 multifeed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...