Ga naar inhoud


nieuwe site tv vlaanderen


lassie

Aanbevolen berichten

Hier werkt LiveTV niet op de tablet : Ik heb nog een Samsung Galaxy Tab2 en daar zit blijkbaar geen silverlight in de browsers die ik gebruik. Dus : noppes !

 

Op pc werkt het wel maar voor niet lang. Al 2 avonden gezien op Discovery. De stream stopt na een tijdje en is niet meer vooruit te krijgen. Als ik opnieuw wil kijken blijft het tv beeld zwart op dat kanaal.

 

We hebben weer ne koop gedaan, met die 2 euro extra per maand !     Pffffffff....

 

Op een tablet moet je de app installeren.  (heb ook en Galaxy Tab2)

Gewoon vanuit de Google app store.

 

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 66
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Godjandorie..
Ik had de app al geinstalleerd maar die er weer af gegooid op dag 1 omdat het niet werkte.
Daarna enkel met de browsers geprobeerd en niet meer aan de app gedacht.

 

Nu wel degelijk beeld op de app, dus op de Samsung Galaxy Tab2 werkt het wel degelijk.

Wel al na enkele minuten een onderbreking in de stream. Herstart werkt deze keer wel..

Alleszins bedankt voor de tip, Kabeltje en Tripleboy.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is wel nog zoiets als het feit dat SILVERLIGHT sinds 2011 niet meer door Microsoft verder ontwikkeld wordt / ondersteund wordt en dat aanbieders van streaming video hadden moeten overgaan op HTML5. 
Dat lees ik op de diverse fora over pc als ik ga zoeken waarom Silverlight het bv niet doet in Chrome.     

Kunnen we hieruit besluiten dat TVV zijn nog redelijk nieuw product gestart is met software uit vervlogen tijden ?

 

Iemand die daarover meer weet kan misschien zijn licht laten schijnen ?
Of ook : hoe kijken jullie dan WEL tvv live tv op je pc ?     Zoals ik al schreef : met internet explorer lukt het nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is wel nog zoiets als het feit dat SILVERLIGHT sinds 2011 niet meer door Microsoft verder ontwikkeld wordt / ondersteund wordt en dat aanbieders van streaming video hadden moeten overgaan op HTML5. 

Dat lees ik op de diverse fora over pc als ik ga zoeken waarom Silverlight het bv niet doet in Chrome.     

Kunnen we hieruit besluiten dat TVV zijn nog redelijk nieuw product gestart is met software uit vervlogen tijden ?

 

Iemand die daarover meer weet kan misschien zijn licht laten schijnen ?

Of ook : hoe kijken jullie dan WEL tvv live tv op je pc ?     Zoals ik al schreef : met internet explorer lukt het nog.

Bij Proximus tv is het al enkele maanden dat Silverlight niet meer werkt met Chrome.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij Proximus tv is het al enkele maanden dat Silverlight niet meer werkt met Chrome.

 

Silverlight werkt niet meer op Chrome.     Dat ligt niet aan Proximus of TVV. Ze zouden hun stream wel kunnen versturen in een formaat dat nog algemeen herkend wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over the course of about five years Microsoft released five versions with varying platform support: The first version was released in 2007; and the fifth (and final) major version on May 8, 2012. It is compatible with later versions of Internet Explorer and Mozilla Firefox web browsers on Microsoft Windows (except Windows RT) operating systems,[28] with Firefox and Safari under Mac and OS X, and with mobile devices using the Windows Mobile[29] and Symbian (Series 60)[30] platforms.

Cross platform Mozilla Firefox support for Silverlight is expected to be removed as of the end of 2016 when Mozilla removes support for NPAPI plugins,[31] bringing it in-line with the removal of NPAPI plugin support in Google Chrome

 

Meer info op:https://nl.wikipedia.org/wiki/Microsoft_Silverlight

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ...Thx Tripleboy en anderen voor jullie comments. Ik had Wikipedia in NL gelezen. De tekst is te lang, dus ik zet hier even de bron :    https://nl.wikipedia.org/wiki/Microsoft_Silverlight

Nu lees ik hier net iets in de Engelse versie waaruit ik min of meer opmaak dat Wikipedia in verschillende talen ook met verschillende almanakjes werkt    :cool:

Wiki in NL  :

''''Zoals gezegd is Silverlight een ontwikkelplatform. Plugins zijn beschikbaar voor verschillende browsers en verschillende besturingssystemen. In december 2011 werd versie 5 opgeleverd. Silverlight is onderdeel van het .NETplatform van Microsoft. Applicaties ontwikkeld onder Silverlight kunnen in een webbrowser draaien (in browser), maar het is ook mogelijk om applicaties buiten een browser te draaien. Zeker voor applicaties die buiten de browser draaien zijn er veel opties om deze applicaties als trusted application te draaien op Windows en Windows Mobile systemen.''''''

Nou ja .. opleveren en echt op de markt brengen kunnen 2 verschillenden momenten zijn    :P 
Het maakt allemaal niet zoveel uit ook. Het is oud en gepensioneerd. Dat lijkt wel vast te staan.

 

Al even gezocht naar die applicaties buiten browser en ik had het al opgegeven door het idee dat het niet bestond. Maar ik moet precies toch nog eens gaan zoeken als ik deze tekst mag geloven.. Dan is het nog de vraag of ze ook zo'n dingen gemaakt hebben voor Android en/of voor Windows7. Dat zijn de 2 die ik gebruik..

Ik lees ergens dat Netflix ook Silverlight gebruikt om te streamen.. of dat ondertussen al veranderd is : geen idee.

aangepast door haelewyn
Link naar reactie
Delen op andere sites

yelo, de app van telenet, gebruikt ook silverlight. Merkwaardig wel, dat ik ten tijde netflix had, deze het wel deed op chrome, ondanks dat je ook silverlight nodig had.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het heeft wel ooit op Chrome gewerkt. Ik lees er een mededeling van Google over die dateert van april 2015, naar aanleiding van de toen nieuwste update van Chrome, dat ze alle NPAPI plugins uitschakelen. Dat kan de reden zijn waarom het vroeger voor jou wel werkte, sattv4iedereen.

 

Dit lijkt me ook nuttige info :  (bron : Google       https://productforums.google.com/forum/#!topic/chrome-nl/r7op6fGUiWs/discussion     )

 

aangepast door haelewyn
Link naar reactie
Delen op andere sites

OK.  Silverlight is gepensioneerd.

Maar dan zul je zien dat ze Adobe flashplayer gaan gebruiken (ipv HTML5).  En eerlijk gezegd je komt dan van de regen in de drup. 

Ik heb niets anders dan problemen met Flash player.

 

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...