Gast Mimisiku Geplaatst: 2 maart 2016 Geplaatst: 2 maart 2016 Misschien apparaat terugsturen, geld terug en een M7 ontvanger gaan gebruiken?
JO-DC Geplaatst: 2 maart 2016 Auteur Geplaatst: 2 maart 2016 Ja goed idee. Maar toen ik deze kocht werkte hij niet, dit heeft bijna 3 a 4 weken geduurd en de nodige discussies opgeleverd tegen ik een nieuwe kreeg. Als die winkel hier achter de hoek was zou ik er direct naar toe gaan maar dat is niet zo. En ik ga dit niet proberen, ik zal de box zo verkopen en het verlies verdien ik terug door die tijd in iets anders te steken. Spijtig.
smetje limb.BE Geplaatst: 2 maart 2016 Geplaatst: 2 maart 2016 (aangepast) heb je nu al eens op de blauwe toets gedrukt en wat zie je dan ? en je woont ook al een beetje uit mijn richting 2 maart 2016 aangepast door smetje limb.BE 1x Dreambox 900UHD OpenPLi GCC-13.2 2x TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20 1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se 1x GIGABLU HD QUADPLUS 1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K 1x gigablue trio 1xZgemma H7S - 4K 1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED 1x Samsung UE46F6650SSXXN led
Gast Mimisiku Geplaatst: 2 maart 2016 Geplaatst: 2 maart 2016 Als dat apparaat een CI slot heeft kun je deze (desnoods tijdelijk) gebruiken i.c.m. je TVV kaart. Je hebt dan de tijd om de softcam te installeren en te testen... Weet niet wat je betaald hebt voor deze box, maar na 8 weken als tweede handsje verkopen gaat je zo €100 aan derving opleveren en dat is ook doodzonde.. Als je echt niemand kunt vinden mag je nog steeds langskomen of de box opsturen. Ik beschik over een eigen TVV en CDS kaart dus kan het live testen......
JO-DC Geplaatst: 2 maart 2016 Auteur Geplaatst: 2 maart 2016 thx to smetje limb.be die alles via teamviewer heeft geregeld. nog eens ne dikke merci
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen