Ga naar inhoud


Evo infinity x2+ decoder instellen


JO-DC

Aanbevolen berichten


Ja goed idee.

Maar toen ik deze kocht werkte hij niet, dit heeft bijna 3 a 4 weken geduurd en de nodige discussies opgeleverd tegen ik een nieuwe kreeg.

Als die winkel hier achter de hoek was zou ik er direct naar toe gaan maar dat is niet zo.

En ik ga dit niet proberen, ik zal de box zo verkopen en het verlies verdien ik terug door die tijd in iets anders te steken.

Spijtig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb je nu al eens op de blauwe toets gedrukt

en wat zie je dan ?

en je woont ook al een beetje uit mijn richting 

aangepast door smetje limb.BE

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mimisiku

Als dat apparaat een CI slot heeft kun je deze (desnoods tijdelijk) gebruiken i.c.m. je TVV kaart. Je hebt dan de tijd om de softcam te installeren en te testen... Weet niet wat je betaald hebt voor deze box, maar na 8 weken als tweede handsje verkopen gaat je zo €100 aan derving opleveren en dat is ook doodzonde..

 

Als je echt niemand kunt vinden mag je nog steeds langskomen of de box opsturen. Ik beschik over een eigen TVV en CDS kaart dus kan het live testen......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...