Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• 2 weken later...

• Reacties 157
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Populaire berichten

Loui (K)

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst: (aangepast)
Als je deze skin wil installeren, verwijder dan eerst de oude PD1LOI-Full-HD skin.

anders kun je deze niet installeren. Dit is de 1920X1080 versie.Heb je Weater Plugin al geinstalleerd hoef je verder daar niks mee te doen die gegevens worden gewoon weer gebruikt.

PS wie nog Yweather.py gebruikt die kan je verwijderen deze info voor weer is niet meer in gebruik.

enigma2-plugin-skins-pd1loi-full-hd-night_0.1b_all.ipk

enigma2-plugin-weather_b1.1_all.ipk

aangepast door Loui (K)
Geplaatst:

Hier even een van de resultaten het werkt nog niet goed. Ook het overzicht van de zenders is maar een gedeelte van het scherm

post-45031-0-59429500-1462261253.jpg

Nog een resultaat.

Moet werken, kijk of alle onderdelen zijn geinstalleerd vooral pliCamd.py in de map Converter.

Anders lib.rar dit even uitpakken en in usr kopieren

https://www.sat4all.com/forums/uploads/monthly_05_2016/post-45031-0-10089000-1462261573.jpg Deze is niet aan te passen voorlopig omdat OpenATV een ander systeem gebruikt als openPli. Deze plugin zit er al in vewerkt,en werkt goed in OpenPli.

Je kan ook mijn oude skin terug plaatsen die je voorheen heb gebruikt en dan PD1LOI_HD_NIGHT.rar uitpakken en dan de map PD1LOI_HD_NIGHT in usr\share\enigma2 kopieren. dan kun je kiezen tussen de oude versie en de nieuwe versie.

aangepast door Loui (K)
Geplaatst:

Ook een probleem is dat de letters te klein zijn wij zitten op meer dan 5 mtr afstand van een 50" tv maar mijn vrouw heeft problemen met lezen.

Geplaatst:

Ook een probleem is dat de letters te klein zijn wij zitten op meer dan 5 mtr afstand van een 50" tv maar mijn vrouw heeft problemen met lezen.

Het is ook nog maar een begin van een nieuwe skin..

Geplaatst:

Het gekke is 0.1 werkt voor het grootste gedeelte wel en 0.1b niet terwijl deze ook voor PLi bedoeld is en niet voor openATV

post-45031-0-77887600-1462276411.jpg

Geplaatst:

Het is ook nog maar een begin van een nieuwe skin..

Begrijp ik het is ook geen kritiek ben blij met jouw vele werk.!!

Loui:

Wat is de beste manier om een oudere versie te verwijderen?

Satje4u

Gewoon via rode toets "Verwijderen" in applicatie. onder optie skin.

aangepast door Loui (K)
Geplaatst:

Hier even een van de resultaten het werkt nog niet goed. Ook het overzicht van de zenders is maar een gedeelte van het scherm

Wat betekent die  2x 4+ op het scherm is dat 4HD ?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...