Ga naar inhoud


een Netwerk maken.


MrDish

Aanbevolen berichten


  • Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

  • Moderator

Ik blijf het nog steeds een gecompliceerde manier vinden om de computer welke naast die andere computer staat te bedienen via team viewer.

zet er gewoon een keyboard/monitor switch tussen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik blijf het nog steeds een gecompliceerde manier vinden om de computer welke naast die andere computer staat te bedienen via team viewer.

zet er gewoon een keyboard/monitor switch tussen.

heb ze nu allebij , maar het kan nog anders .

ben nog aan het zoeken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is nu makkelijker (en goedkoper). Een KVM schakelaar kopen met extra kabels en schakelaar overzetten of een (gratis) programmaatje starten waarbij je beide machines kunt blijven bedienen. 1 keer instellen en klaar.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Bedienen, ja, maar het is geen netwerk server oplossing.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 pc's naast elkaar waarbij ze beiden door 1 pc bediend moeten worden.  dat is de vraag. 

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Maar ik heb de indruk, dat TS zich daarbij iets anders voorstelt, bijvoorbeeld het schuiven van bestanden tussen die 2 systemen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb ze nu allebij , maar het kan nog anders .

ben nog aan het zoeken

Jup; hang er een cross UTP kabel tussen, geef beiden een fix (en verschillend ten opzichte van elkaar) IP; en geef vervolgens de correcte gebruiker de nodige toegang.

Zo hoef je niet te investeren in netwerkmateriaal zoals routers of switchen en normale netwerk kabels.

 

Je voelt zelf dat we alle mogelijke opties eigenlijk afgelopen hebben; maar dat meer input van jou alleen maar kan helpen bij het beantwoorden van jouw vragen, en helpen bij het zoeken naar een oplossing.

Zolang het voor ons niet duidelijk is, zal geen enkele oplossing dat doen wat jij precies wenst.

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jup; hang er een cross UTP kabel tussen, geef beiden een fix (en verschillend ten opzichte van elkaar) IP; en geef vervolgens de correcte gebruiker de nodige toegang.

Zo hoef je niet te investeren in netwerkmateriaal zoals routers of switchen en normale netwerk kabels.

 

Je voelt zelf dat we alle mogelijke opties eigenlijk afgelopen hebben; maar dat meer input van jou alleen maar kan helpen bij het beantwoorden van jouw vragen, en helpen bij het zoeken naar een oplossing.

Zolang het voor ons niet duidelijk is, zal geen enkele oplossing dat doen wat jij precies wenst

Hallo De-Perre,

 

Wat bedoel je met een fix (en verschillend ten opzichte van elkaar) IP,en geef vervolgens de correcte gebruiker de nodige toegang.

 

als ik met mijn rechter muisknop op Computer ga staan , en ik wil een netwerkmaken,ik geef mijn Pc`s een naam , krijg ik een foutcode 0 x 80070035 ,er is geen apparaat met de naam..........gevonden.

waar zit hem dat in .heb elke Pc op delen gezet.

 

M v g

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat je eerst dan maar eens duidelijk moet maken wat het doel is. Wat wil je gaan doen?

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat je eerst dan maar eens duidelijk moet maken wat het doel is. Wat wil je gaan doen?

Net wat ik zeg.

heb een beeldscherm welke gekoppeld is aan een Pc.

naast die Pc staat een andere Pc ,en die wil ik dus ook kunnen gebruiken ,zonder extra beeldscherm ,en toetsenbord / muis.

snap je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan kun je dat met teamviewer of remote desktop. Als je verder geen bestanden wil overzetten van de ene naar de andere pc is dat alles wat je nodig hebt.

 

Je verbind ze beiden met de experiabox die er bij hangt en klaar.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Waarbij je dan afhankelijk van je koppeling slechts een computer tegelijk kunt bedienen of de een of de ander.

Voor het koppelen van teamviewer, moet je op alle computers toch nog elk een beeldscherm, toetsenbord en monitor aangesloten hebben.

 

Maar ik zou die monitor-muis-toetsenbord schakelaar nog eens overwegen, die lijkt mij voor jou veel eenvoudiger te installeren en doet precies wat je verlangt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...