Betta Geplaatst: 3 maart 2016 Geplaatst: 3 maart 2016 Ik heb een vraagje, moet een splitter digitaal zijn?
Mojo Geplaatst: 3 maart 2016 Geplaatst: 3 maart 2016 Wat wil je splitten? You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Betta Geplaatst: 3 maart 2016 Auteur Geplaatst: 3 maart 2016 Ik wil de ontvanger naar twee schotels verbinden, doe dat naar Astra en Hotbird. Heb ik nu ook maar weet niet of de splitter digi moet zijn?
Sprietje Geplaatst: 3 maart 2016 Geplaatst: 3 maart 2016 Als ik het dus goed begrijp heb je een schotel met lnb die op de Astra 19,2 of 23,5 gericht is en een schotel die op de Hotbird gericht is.Als beide lnb's maar één aansluiting hebben, dan verbindt je die met de 2/1 diseqc-switch. Hebben beide lnb's twee aansluitingen en wil je ook twee coaxkabels binnen hebben, dan heb je twee 2/1 diseqc-switches nodig. 1
Frans B Geplaatst: 3 maart 2016 Geplaatst: 3 maart 2016 Ook moet je de decoder instellen. Dwz bijv astra 1 op disecq 1 en hotbird op disecq 2. Dit is nodig om de decoder de juiste satelliet (LNB) te laten selecteren. System Administrator (niet van deze site)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen