Ga naar inhoud


Openbaar vervoer in Nederland ook zo'n ramp?


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

Hi,

ik wou even informeren of het openbaar vervoer (afgekort O.V.) in Nederland ook zo de wensen overlaat?

Ik moet morgen een afstand van 50 km afleggen vertrekkend vanuit Brugge.

Om die 50 km af te leggen, ben ik welgeteld 2 uur en 28 minuten onderweg, heb ik 2 treinen en 2 autobussen nodig.

Ik ben benieuwd of het O.V. in Nederland ook zo een ramp is.

Is echter om als belg in schaamte te komen, als toeristen komen.

En dan ganse dagen maar willen dat mensen hun auto thuislaten en het O.V. te nemen.

Maar is zoiets motiverend om dat te doen? Dacht het niet.

reactie's van O.V. in Nederland en andere landen welkom, ben benieuwd of België nu echt een zware ramp is in O.V.,  of dat er nog (ergere) gevallen zijn (landen).

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • Moderator

50 km van A naar B gaat prima in Nederland, maar van A naar C kan wel eens 3 uur in beslag nemen.

 

Van A naar Z is echter slecht 10 minuten met het openbaar vervoer.

(alleen op zondag middag)

 

Oja, de pont bij Heteren is gestremd wegens laag water.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

In Nederland ook wel onrendabelen vervoer genaamd.

 

Bijna vergeten, de spitsbus tussen X en Y rijdt maandag niet.

De passagier heeft een vrije dag.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

en daarom lanceer je een vraag op sat4all daar je morgen onderweg bent

povere voorbereiding

zeer zwakke vraag

irrelevante vergelijking

en dus wereldvreemd.

 

In Amsterdam kun je twee uur onderweg zijn met de verkeerde transportmiddelen, wat is 50 kilometer in België dan?

Tears Of Hope

Al Di Meola

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

In New Delhi was ik wel eens 2 uur en 28 minuten onderweg om 4 km af te leggen.

De laatste 100 meter reed de wagen zich vast op een steen in het wegdek, en hadden we 8 man nodig om de wagen van de steen te tillen.

 

Ik heb op München ook weleens 2 uur 30 minuten op de tarmac gestaan voor een vlucht van 50 minuten naar Düsseldorf.

 

De kroon spande London Gatwick naar Amsterdam.

Om 15:30 de deuren dicht, om 19.50Uur de take off.

(om 15:45 gingen de vrachtdeuren open en werden de koffers van de vorige vluchtuitvoering gelost,)

(Om 16:30 na de 3e theepause werden de koffers geladen voor de uit te voeren vlucht naar SPL!)

Tja, en toen waren we ons tijdslot allang kwijt en konden we achteraan sluiten.

 

4 uur 20 minuten van de gate naar de runway.

 

Trouwens, Wanneer je in Amsterdam land op de polderbaan, heb je daarna gemiddeld 25 minuten taxitijd nodig tot de gate.

 

Grootste vertraging was 24 uur extra reistijd., DUS via SPL naar CPT.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Je vergeet de drone te vermelden die boven je bus hangt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Deutsche Leute sein Grundlich oder dass war mal. :D

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha..... leuk

 

Ik rij al jaren niet meer met het openbaar vervoer.  Als je een auto ter beschikking hebt, is het OV gewoon veel te duur, in de meeste gevallen is de benzine goedkoper dan het buskaartje...  en dan heb je in NL nog de ellende dat je niet eens meer met je gewone pinpas kan betalen, maar je moet zo een ov-chip ding hebben....  nou, dan hoeft het voor mij niet meer.

OV moet spotgoedkoop zijn (een fractie van de prijs die je anders aan benzine zou uitgeven) , en vaak rijden... dan kan je mensen zo ver krijgen om er in te stappen...  en zelfs dan hangt het er nog vanaf hoe ver je moet lopen tot de halte etc etc...

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...