Ga naar inhoud


Openbaar vervoer in Nederland ook zo'n ramp?


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten


  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Als je hier met het OV wilt moet je eerst voor de tijd bellen en aangeven waar en hoe laat je op wilt stappen, doe je dat niet en ga je lukraak bij een bushalte staan dan is de kans groot dat er gewoon de gehele dag geen bus te zien is of dat ze je voorbij rijden omdat je geen afspraak had gemaakt.

 

Mijn dochter gaat wel eens met wat vriendinnen met de trein naar Enschede (20 min met de auto)

gaan ze dan met z'n 5en dan zijn ze samen ruim 60 euro kwijt terwijl je met de auto nog geen 5 euro aan benzine kwijt bent.

Daarnaast ook nog eens eerst met de fiets naar het station, dan zijn ze bijna 40 minuten onderweg en met alle inkopen (goedkope modewinkel in Enschede) sjouwen naar de trein en op de fiets weer terug.

 

Denk dat de laatste keer dat ik een trein van de binnenkant heb gezien voor de militaire keuring is geweest.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is toch te gek dat je moet betalen om te kunnen betalen in de bus of trein...

Ofwel betaal je voor de anonyme kaart, bij de wegwerpkaart is het ook 'duurder' dus betaal je ook, en een kaart op naam kost ook behoorlijk wat geld, en is bovendien ook niet voor altijd geldig...  Nee.... dit is gewoon knettergek.

Toen voor het laatst met de bus reed kon je gewoon met je bankpas betalen (chipknip)... maar dat is ook al weer erg lang geleden.  aan die onzin van nu doe ik bewust niet meer mee.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jongens , jongens , twee pagina's antwoorden en er is niets bij waar TS iets mee opschiet .

Hoe komt dat toch ? toch niet aan de vraagstelling ??

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toen ik nog in Nederland woonde heb ik heel veel met het OV gereisd. Woon/werk verkeer had ik altijd gunstige verbindingen.
Laatste 15 jaar was ik werkzaam bij de overheid had wekelijks vergaderingen verspreid in het land vaak werden deze in de buurt van grote stations gehouden en aanvangstijdstip lag buiten de spits. Voorbereiden op de vergadering deed ik in de trein. Lag de locatie ongunstig dan pakte ik de auto.
Woon nu in Brazilië, wek in de stad São Paulo als je hier op een ongunstig tijdstip van bv noord naar zuid São Paulo moet dan kan een stukje van 15 Km wel eens 3 uur duren terwijl je met de metro dat in 20 minuten doet.
Ik woon buiten Sao Paulo, reizen naar mijn woonplaats betekend dat het eerste stukje traject van ongeveer 5 km je 40 tot 60 minuten kost.
Leg de afstand dagelijks met collectief gehuurde luxe bus af s´morgens instappen stoel in de slaapstand en nog even wat slapen, terug weg de stoel wat minder plat een beetje tv kijken, spelen met de smartphone geen stress van het verkeer.    

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

"Openbaar vervoer in Nederland ook zo'n ramp", niet denkbeeldig als de TS meereist. Jezus, begin nu eindelijk eens Uw zegeningen te tellen.

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

"Openbaar vervoer in Nederland ook zo'n ramp", niet denkbeeldig als de TS meereist. Jezus, begin nu eindelijk eens Uw zegeningen te tellen.

I like this !

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

"Openbaar vervoer in Nederland ook zo'n ramp", niet denkbeeldig als de TS meereist. Jezus, begin nu eindelijk eens Uw zegeningen te tellen.

 

provigil, prozac, clazopine, fluoxetine 5 6 7 8 9 10 wie niet met openbaar vervoer reist is niet gezien

 

en dat "on the Buses"

post-30989-0-43843500-1457380060.png

aangepast door Tonskidutch

Garden Party

Mezzoforte

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...