Moderator ceesv Geplaatst: 7 maart 2016 Moderator Geplaatst: 7 maart 2016 TV uitgeschakeld, CI module erin en daarna ingeschakeld? In het menu eventueel?? geactiveerd??? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
wanderer Geplaatst: 7 maart 2016 Geplaatst: 7 maart 2016 de kaart er ondersteboven in? Samsung 40D6510WS
astro iris Geplaatst: 13 maart 2016 Geplaatst: 13 maart 2016 Module en kaart insteken terwijl tv af staat, anders kan dit problemen geven, ik heb ook een LG tv en alles werkt uitstekend. Zoals eerder gemeld is wat werk om de zenderlijst samen te stellen. Ik order eerst de zenders en zet dan alles in een favorieten lijst. Ook moet je wel oppassen met de up-dates, zet nooit de tv af als er een up-date loopt,( is bij mij niet te zien wanneer up-date is afgelopen) want dan kan je van vooraf aan beginnen.
tv-fan Geplaatst: 17 april 2016 Geplaatst: 17 april 2016 Ik neem aan je dan wel de UHD zenders al gekeken hebt, hoe zien o.a. Fashion 4K, Insight UHD en UHD1 er uit?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen