Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Goede dag allemaal,

ik wilde de vu van mijn vader benaderen via idreamx maar snap niet wat ik hier allemaal moet invullen?(zie foto)

ik heb van alles geprobeerd ip adres box-ip adres van zijn netwerk en bij mijn vader in de router poort 21 open gezet maarte lukt niet!

Wie kan en wil mij helpen?

mvg jeroen

post-40525-0-69711800-1457181817_thumb.jpg

Geplaatst:

als jij poort 21 open zet ben je snel de sigaar... er zijn hobbyisten en professionals op internet die je gelijk hacken

je moet een poort forwarden in de router die niet evident is voor de scanners, bovendien moet je  de VU+ solo2 dan wel beschermen met paswoord

intern gaat dan poort 21 wel

extern is het bijvoorbeeld 57221

en dan nog loop je een groot risico

overigens zou ik eerst willen weten of je op IPv6 werkt of IPv4 daar IPv6 geen NAT in de traditionele zin meer kent.

I Am Gone Love You

JESTOFUNK

Geplaatst:

IPv6 idd

Normaal gesproken (met windows) zet ik bij mijn vader in de router ip box en dan poort 21 open als ik dan bij mij thuis zijn ip adres invoer kom ik in zijn vu

Maar ik krijg dat met idreamx niet voor elkaar!

Geplaatst:

dan zou ik u adviseren om niet via poorten onderhuids de VU+ te besturen maar via de web app

Vu+ PlayerHD for iOS and Android App is updated and you can enjoy SOLO 4K the latest UHD model with your mobile.
Please refer below updated features of Vu+ PlayerHD App also, you can find its basic system requirements and main features in our previous news posting.

Updated Features.
1. Support Vu+ SOLO 4K (Support transcoding in server idle mode with SOLO 4K)

2. Support external medeia player (Vu+ PlayerHD for Android)

3. Fixed transtramproxy

4. Fixed configuration UI

5. Fixed bugs

dus ook de oudere modellen kunt u verbinden met de app op een iOS

I Am Gone Love You

JESTOFUNK

Geplaatst:

Je kan veel beter een vpn opzetten. Dat gaat heel eenvoudig met bijv een raspberry. die kan ook je dyndns regelen.

Zo kan je gewoon local het programma gebruiken en zit je veilig.

System Administrator (niet van deze site)

Geplaatst:

Dan ga ik dat eens proberen!!

Het is de bedoeling dat ik via teamvieuwer in zijn computer ga en hem help met flashen van zijn vu (software instaleren enzo op de pc) en dan via idreamx de software in de vu zet! En ook opgenomen fillms of prigramma,s van mijn vu naar zijn vu kan zetten

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen