Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Versie: 2016-02-18-vti-master (38249e2)

Image: release 9.0.2 2015-11-17

Eergisteren een update uitgevoerd, versie 24 februari 2016. Sindsdien ervaar ik het volgende probleem:

Als er een opname loopt, en ik wil via open webif een overzicht van de opnames vragen, of: als ik de lopende opname wil bekijken, zie ik de beroemde blokjes linksboven in beeld, en na een halve minuut reageert de speler nergens meer op of wordt het beeld soms zwart.

Andere observatie: ik zie dat de versie van de software 2016-02-18 is. Vreemd. Bij het updaten geeft de machine aan dat er 0 updates zijn uitgevoerd.

Iemand gelijke ervaringen?

Advies? 

Geplaatst:

ken je de updates sinds 18 02 2016?

waarom staan die er nog niet op?

er is geen melding van dergelijke problemen bij andere gebruikers van de VU+ en DUO2

ik vermoed dat je webinterface op PC en VU+ in een niet optimaal netwerk staan

I Am Gone Love You

JESTOFUNK

Geplaatst:

Het zou kunnen TonskiDutch. Maar het vreemde is: ik heb de 24 feb update geinstalleerd, maar ik zie de versie nog steeds op 2016-02-18-vti-master (38249e2) staan. Hm. Ik heb al de image van januari (VTI 9.02)  geflasht, en het probleem is opgelost. Nog even wat pielen, een backup maken van de gehele image, en dan ga ik opnieuw de updates installeren. Kijken wat de 7 verschillen zijn.

Geplaatst:

Proef uitgevoerd, alle updates geinstalleerd. Wederom image versie: "Versie: 2016-02-18-vti-master (38249e2)".  

Same problems.

Image restore uitgevoerd, januari versie 9.0.2 geinstalleerd: Systeem functioneert foutloos.

Hm.

Geplaatst:

Te vroeg gejuicht. Dus:

Factory reset en een schone VTI 9.02 image flashen zonder internet of andere plugins eens kijken wat er gebeurt. Grrrr

Geplaatst:

Factory reset + nieuwe VTI image 9.0.2. Geen netwerk, geen plugins. Zelfde probleem. Het enige wat ik nog kan verzinnen is een HD format, maar dan is mijn fantasie zo'n beetje op. Balen!

Geplaatst:

....media manager ==> Check file system .....blijft hangen .  Formatteren die hap, (and kill my darlings).  Plausibele verklaring:  harde schijf was corrupt, waardoor respons op verzoeken vanuit het besturingssysteem uitbleven.  Volgende stap bij herhaling: nieuwe HD.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...