Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb hier een reislaptop staan, en sinds een paar weken kom ik niet meer op internet. Het is XP, als ik op IE ben krijg ik nog wel de inlog pagina, zoek ik dan op sat4all krijg ik wel de links te zien, klik ik op de link of vul ik dat rechtstreeks in krijg ik de mededeling dat de webpagina niet kan worden weergegeven. Als ik via chrome start, krijg ik gelijk te zien dat google.com dat de site niet bereikbaar is.

Maakt niet uit of ik via wifi of bekabeld ben. Maar ik kom nog wel op mijn gmail box.

M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

Geplaatst:

Probeer eens:

1. Wis de cache van IE.

Klik Extra => Internet Opties

Op tabblad Algemeen, klik onder Browsergeschiedenis op Verwijderen.

Selecteer alleen Tijdelijke Internetbestanden en klik Verwijderen

2. Wis de DNS Cache van het systeem

Open een opdrachtprompt. (CMD.EXE) en geef navolgend commando

ipconfig /flushdns

3. Mogelijk corrupte DNS-cache in je router.

Schakel je modem/router uit en pas na tien seconden weer in. Het verdient aanbeveling de DNS-servers van je ISP handmatig in te stellen als deze laatste handeling het probleem oploste.

Geen succes dan probeer eens:

1. Downloaden vanaf: http://www.snapfiles.com/get/winsockxpfix.html

2. WinSockFix opstarten

3. Maak gebruik van mogelijkheid om backup op te slaan van het register

4. Klik op knop "Fix"

5. Laat je machine opnieuw opstarten

Geplaatst:

De 1ste 2 heb ik al gedaan zonder resultaat. Probleem doet zich ook voor bij een andere router, dus 3 is ook geen optie. Die snapfile kan ik niet downloaden natuurlijk want ik kom niet op het net, maar zal proberen die via een andere pc die file op een stick te zetten.

• Moderator
Geplaatst:

Firewall regels, of ergens aangeklikt dat er iets onveilig is?

Staat er een proxy ingeschakeld bij je netwerk verbindingen?

Kan je met een andere browser wel verbinding maken?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Met chrome zeer moeizaam, moet me er morgen weer eens in verdiepen, in de andere hints. Waar kan je zien of de proxy staat ingeschakeld ? Firewall staat ingeschakeld.

Geplaatst:

zo, nog even reargeren. De file via snapfileswinsockspfix, kreeg ik virus waarschuwingen op mijn andere pc, dus even gezocht op winsockx, en daar dezelfde file gevonden. Die gedownload naar een usb stick en die daarna weer op mijn probleem laptop gezet. Programmaatje laten lopen eerst even via dat programma een reg- backup gedaan, en daarna gestart. De problemen schijnen opgelost te zijn. Bedankt voor de reakties.

zie bijlage:

post-33726-0-11026700-1457535322.jpg

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...