Gorefest Geplaatst: 8 maart 2016 Geplaatst: 8 maart 2016 (aangepast) Is er voor de Quad Plus een extern IR oogje verkrijgbaar? (InfaRood voor Afstandsbediening) Mijn ipbox heeft zo'n ding en die wil ik graag ook voor de Quad Plus hebben, ik vind de IR ontvangst vergeleken met zijn voorganger (Vu+Duo) nogal slecht. 8 maart 2016 aangepast door Gorefest Gigablue Quad Plus 2x DVB-S2 2x DVB-C
hada59 Geplaatst: 8 maart 2016 Geplaatst: 8 maart 2016 Die setjes zijn voor enkele tientjes toch te koop. Als je even googelt kom je ze snel tegen.
Thegroov Geplaatst: 13 maart 2016 Geplaatst: 13 maart 2016 Als je toch een paar tientjes uit gaat geven, kan je dan niet beter de afstandbediening met toetsenbordje nemen, die heeft geen ir, maar een radiozender en werkt dus richting-onafhankelijk. Kan je je gigablue zelf in een kast zetten als je wil. Groetjes, Frank (The Groov)
theparasol Geplaatst: 13 maart 2016 Geplaatst: 13 maart 2016 ik vind de IR ontvangst vergeleken met zijn voorganger (Vu+Duo) nogal slecht. Heb ook een Quad Plus maar heb dat problem met afstandbediening niet. Ik heb echter wel dikke plastic beschermfolie van de behuizing (front + deksel) verwijderd. Ziet de box er direct een stuk mooier uit!
Gorefest Geplaatst: 14 maart 2016 Auteur Geplaatst: 14 maart 2016 @theparasol: Ohja dat folie zit er inderdaad nog op, kan me niet voorstellen dat dat nou juist het verschil maakt maar je weet maar nooit @hada59: zo'n setje wil en bedoel ik niet, bij de ipbox zit een lost oogje aan een draadje. @Thegroov: goed idee wist niet dat deze radio gebaseerd was, zit daar een (usb) ontvanger bij of is dit reeds ingebouwd in de gigablue Gigablue Quad Plus 2x DVB-S2 2x DVB-C
Thegroov Geplaatst: 14 maart 2016 Geplaatst: 14 maart 2016 Daar zit inderdaad een usb-stickje bij, heb ik begrepen. (heb hem zelf niet) Groetjes, Frank (The Groov)
Thegroov Geplaatst: 14 maart 2016 Geplaatst: 14 maart 2016 Dit staat op de site van gigablue: GigaBlue Universal Fernbedienung infrarot2.4G RF Wireless Tastatur mit Maus >USB DongelUniversal Fernbedienung für LCD TVTastatur für WebbrowserUSB FunkanschlussEin und Ausschaltsknopf für TastaturUSB Ladefunktion Je vindt ze al voor € 31,95. Groetjes, Frank (The Groov)
hada59 Geplaatst: 14 maart 2016 Geplaatst: 14 maart 2016 Een los oogje aan een draadje? Wat voor IP-box heb jij dan wel niet? Niet die van GB want daar zit het oogje gewoon in de box . Tenminste bij mijn exemplaar op de slaapkamer
Gorefest Geplaatst: 14 maart 2016 Auteur Geplaatst: 14 maart 2016 (aangepast) ah gevonden: Deze kreeg ik bij mijn ipbox bij, de ipbox zit dus ook verstopt achter de TV en deze is op de TV geplakt. 14 maart 2016 aangepast door ceesv Reclame verwijderd Gigablue Quad Plus 2x DVB-S2 2x DVB-C
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen