sattv4iedereen Geplaatst: 12 maart 2016 Geplaatst: 12 maart 2016 Mochten er meer schotels mogen geplaatst worden, dan zou het kunnen zijn, dat dit percentage nog stijgt. Meestal mag je geen schotel plaatsen en is in grote steden dvb-t ontoegankelijk, waardoor je bijna verplicht bent een tv abbo te nemen, als je iets lineair wil zien. Maar iemand die een schotel kan plaatsen, en tevree is met commerciële rotzooi, hoeft eigenlijk geen cent uit te geven voor tv. Belangrijk wereldnieuws zie je zo meteen op cnn,euronews, sky news etc, en voor hun dagelijkse portie soap, kan je zo terecht bij bvb free stievie, die gratis is. Enkel de vier en vijf kijkers, hebben nog een abbo nodig om hun programma's te zien (merkwaardig dat zij nog niks dergelijks hebben). Dat on demand nog terrein zal winnen, ben ik van overtuigd, maar of lineair tv kijken binnen pakweg 15 jaar zal verdwijnen, ik betwijfel het. Maar veel programma's die over spel,quizz, enz gaat, bekijk ik al niet, omdat het puur commercieel is, en ik vraag me zeer de vraag, hoe de onpartijdigheid en juistheid is van deze veel te veel programma's op de lineaire zenders. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen