Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Vandaag een aanbieding in de mail box gekregen van Proximus Tv voor Tv Replay+. Het wordt aangeboden voor 5 euro per maand en eerste maand gratis. Tv Replay is bij Proximus Tv gratis, maar wie dit gebruikt kan nu ook programma's doorspoelen, wanneer er reclame is of een gedeelte van het programma saai of niet interessant of je gehaast bent.  Tot zover het aanbod.

Ik persoonlijk vindt dit niet interessant, iemand een andere mening?

Geplaatst:

5€/maand om reclame door te spoelen?

de ondergang van het tv kijken (naar mijn mening).

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Geplaatst:

Ze hebben enige maanden geleden heel bewust tv replay kosteloos gemaakt (was vroeger ook 5 euro per maand) om nu met dit af te komen. Ze weten maar al te goed hoe mensen tv kijken, management heet dat, maar ik spoel geen reclame door en betaal ook geen 5 euro extra hoor. tijdens reclame is altijd wat te doen.

Gast Mimisiku
Geplaatst:

Geldwolven zijn het! Alles om met hun handen in je portemonnee te graaien. Reclame is bedoeld om tegen forse betaling (zendtijd) een groot publiek te bereiken met als doel om zoveel mogelijk mensen je product te laten kopen. TV station blij met veel geld (kunnen programma's kopen) en jij als kijker zit met de onderbrekingen. Nu wordt er dus al voor betaald en nu wil de aanbieder nóg meer geld om je van die urritante reclame onderbrekingen af te 'kopen'. Twee keer kassa... Je bent gek als je daar intrapt... En hoe meer mensen er tóch voor gaan, hoe meer ze van dit soort WIN, WIN, WIN, WIN, WIN situaties gaan verzinnen...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...