joukje Geplaatst: 13 maart 2016 Geplaatst: 13 maart 2016 ik heb mijn snipe selfsatantenne 1x aan de praat gehad nu bromt hij alleen maar en het blauwe gps lampje brand kort en gaat dan uit. de tv zeg geen of onvoldoende signaal het kaartje van canaal digitaal is geactiveerd . ik ben totaal niet technisch dus werd mij deze schotel aangeraden.
Sprietje Geplaatst: 13 maart 2016 Geplaatst: 13 maart 2016 Beste joukjeWelkom op dit forumWaarom je schotel staat te brommen zou ik niet weten maar voor welk doel heb je deze schotel gekocht?
joukje Geplaatst: 13 maart 2016 Auteur Geplaatst: 13 maart 2016 ik heb hem gekocht om mee op vakantie te nemen ik ben vorige week naar Oostenrijk geweest en heb hem daar ook geprobeerd maar de schotel begint niet te bewegen en gaat een bromtoon geven totdat ik het zender kastje weer uitdoe en het blauwe gps lampje gaat uit als ik probeer een satelliet te ontvangen ik snap er echt niks van.
Moderator ceesv Geplaatst: 13 maart 2016 Moderator Geplaatst: 13 maart 2016 Dat brommen lijkt erop te duiden dat de antenne vastzit en niet kan draaien/bewegen. Ik zou er eens mee terug gaan naar de winkel waar je hem hebt gekocht. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
joukje Geplaatst: 13 maart 2016 Auteur Geplaatst: 13 maart 2016 ok ga dat maar eens doen ga een zaak zoeken waar ze hem kunnen repareren ik heb hem 2de hands gekocht. maar vreemd dat hij het soms wel en soms niet doet.
Moderator ceesv Geplaatst: 13 maart 2016 Moderator Geplaatst: 13 maart 2016 Tandwieltjes kapot? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Sprietje Geplaatst: 13 maart 2016 Geplaatst: 13 maart 2016 Dat de Selfsat niet goed werkt zal dan ook wel de reden zijn dat ze hem te koop hebben aangeboden.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen