Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

draai hier win 7 met explorer 11 altijd goed gedraait perfect zelfs alleen op het moment een puinhoop iedere x krijg ik weer de melding webpagina herstellen op script stoppen .

Heb al via internet opties herstellen gedaan helpt ook niet , iemand een idee wat dit zou kunnen zijn ?

1pm

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Geplaatst:

Volgens mij kan je bij Windows 7 IE11 verwijderen, waarna je terug gezet wordt naar een vorige versie.

Daarna kan je IE11 terug instaleren..

Ik heb ook een tijd problemen gehad met IE11 in Windows 7 en heb het niet opgelost gekregen.

Bij de upgrade naar W10 was alles terug ok.

mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

• 2 weken later...
Geplaatst:

Wat laat maar eerst eens gezocht heb een java update gedaan en nu draait ie weer goed met ie 11 had alles aanstaan auto update enz maar om een of andere reden is dat niet gebeurt .

1pm

Geplaatst:

Hm, volgens mij kan je die Java meuk beter volledig van je PC verwijderen.

• Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

Geplaatst: (aangepast)

Heb 11eraf gegooit nu nu staat ie 8 er automatisch erop ie 11 weer gedownded maar als ik ga installen zegt na een tijdje installeren niet voltooit en dan stopt ie !

aangepast door 1pm

Geplaatst:

Als er eenmaal echte problemen zijn met Internet Explorer kun je 3 dingen doen, 1 Windows opnieuw installeren, 2 backup terug zetten, 3 een andere Browser gaan gebruiken die het wel doet.

Geplaatst:

ja draai al firefox dat is het probleem niet nl maar wou 11 erweer op hebben maar zoals ik al zeg lukt niet 10 ook niet krijg steeds na een tijd die melding nl

Geplaatst:

Kan je de eventlogs eventueel eens bekijken?

Mogelijk wordt er wel wat meer in vermeld waarom het installeren niet lukt.

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Geplaatst:

Fijn.

Wat heb je nou gedaan om het in orde te krijgen?

Hopelijk geen clean install...

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Geplaatst:

Dan heb je echt geluk gehad bij alle mensen waar ik kwam met Internet Explorer problemen hielp een herstelpunt voor geen meter, gelukkig hadden sommigen op advies een backup gemaakt zodat dit probleem opgelost werd, bij anderen was een her installatie van Windows nodig om het probleem op te lossen aangezien dit veel minder tijd koste dan de oplossing te zoeken. 

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...